بوی بد در دهان

عنوان: بوی بد در دهان سن: 24 سال
جنسیت: زن

 

پرسش : مدتی به جای استفاده از خمیردندان از پودر شوبا که از مطب شما تهیه کرده­ام استفاده کردم ولی صبح احساس بوی بدی در دهان می­کردم در حالی که قبلاً این مشکل را نداشتم.

لطفا مرا راهنمایی کنید که مشکل از کجاست و اینکه آیا خوردن پودر به لثه­ها مشکلی ایجاد می­کند؟

پاسخ :

–         هفته­ای دوبار پودر شویا استفاده کنید.

–         هر روز از چوب مسواک استفاده نمایید.

–         هر روز صبح استنشاق با آب و نمک رقیق نمایید.

–        ضمناً مالیده شدن پودر شویا به لثه­ ها ضرری ندارد ولی نباید با مسواک آغشته به پودر شویا لثه­ ها را مالش داد.

ضمناً شب­ها مسواک نزنید و صبح­ها وقتی بیدار می­ شوید مسواک بزنید.

‫۳ دیدگاه ها

  1. سلام من 40 سال سن دارم مرد و متاهل دارای 4 فرزند دختر هر از چند گاهی افسردگی شدید سراغم میاید به طوری که تمام زندگیم را مختل میکند گوشه گیر میشوم با کسی صحبت نمیکنم سر کار نمی روم رفت و آمد با همه اطرافیان قطع میشود کمر درد (تنگی کانال) اضطراب شدید که حتی صدای زنگ تلفن حالن را بد میکند .خوابن نامنظم شده شبها بیدارم تا بعد از نماز صبح روزها خواب گاهی تا شب خوابم حوصله هیچ کاری را ندارم بسیار ضعیف شدم .از داروهای شیمیایی خسته شدم چون بعد از مدتی دوبار این حالات برمیگردن.لطفا اگر راه حلی وجود دارد بفرمایید انجام بدم
    خدا خیرتان دهد

    1. با سلام واحترام
      لطفاً برای عضویت در گروه های مجازی خانواده بزرگ نگاه احیای سلامت (مورد تایید حکیم دکتر روازاده) جهت پرسش و پاسخ طبی و دستیابی به پاسخ سوالات خود؛ شماره زیر را در تلفن همراه ذخیره و یک پیغام در سروش و یا تلگرام به آن ارسال نمایید.
      09907600160
      گروه مدیریت سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا