بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت چهلمین بهار انقلاب اسلامی ایران

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت چهلمین بهار انقلاب اسلامی ایران

 

انقلاب اسلامی ما نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام است.  امام خمینی (ره)

بهار پر طراوت انقلاب اسلامی و آغاز فصل جدیدی ازسیاست ملت ایران و همه ملتهای حقیقت طلب در 22 بهمن فرا می رسد و این روز به مثابه ورق خوردن برگ پرافتخاری دیگر از تاریخ ملت مسلمان ایران، یک یوم ا… است و به مصداق فرمایش
“و ذکرهم بایام ا…” هر سال پرشکوه تر از سال قبل باید گرامی داشته شود.

امروز شجره طیبه انقلاب اسلامی در آستانه ورود به پنجمین دهه از حیات پرافتخار خویش و در مسیر گفتمان سازی و ایجاد زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی قرار گرفته و می توان گفت تحقق این تمدن شرط تداوم انقلاب اسلامی است. تمدن نوین اسلامی با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر سه ضلع فرهنگ، علم و اقتصاد بنا خواهد شد و قطعاً میدان مواجهه و نبرد ملت ایران با دشمنانش در این سه عرصه خواهد بود.

در عرصه فرهنگ تمام تلاش دشمن با هدف تغییر سبک زندگی اسلامی ایرانی به سبک زندگی غربی در حال انجام است که نیاز به مقابله هوشمندانه و آگاهانه دارد و همگان باید در این مسیر کوشاتر و فعال تر به رصد و خنثی­ سازی توطئه­ های فرهنگی دشمن از جمله سند ننگین 2030 بپردازند که مزدوران آن مشغول کارند.

ملت صبور و غیور ایران با تقدیم عزیزترین فرزندان خود یعنی شهدای مدافع حرم، دشمن آمریکایی اسرائیلی خود را از منطقه بیرون راند و ایران را به جایگاه یک ابر قدرت سیاسی در جهان رساند.

با بهره گیری از دانشمندان صالح داخلی و خارجی علوم ارزشی را احیاء نموده و دست اجانب را در تزریق علم کاذب غربی (غرب استعمارگر) کوتاه می نمائیم.

در بخش اقتصاد، نظام سلطه جهانی با اعمال تحریم های ظالمانه که با بهانه های واهی علیه ملت ایران اعمال کرد، کوشیده تا با اعمال فشار اقتصادی و ایجاد مشکل در معیشت مردم، میان آنان و نظام اسلامی جدایی بیفکند و هر چند این توطئه ها و تحریم ها توانست مشکلاتی ایجاد نماید، اما عزم استوار ملت و وفاداری مردم به رهبر عزیزش مستحکم تر از آن بود که با این فشارها از هم بگسلد و این همت و وفاداری وظیفه مسئولین و دولتمردان را در راستای حل مشکلات­ معیشتی و اقتصادی مردم سنگین­تر می­کند.

ما اعضای جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران ضمن تجدید میثاق با روح پر فتوح حضرت امام خمینی (ره) و همه شهدای مقاومت اسلامی در سراسر جهان و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی)، در راهپیمایی روز 22 بهمن حضور فعال داشته و همه ایرانیان را به شرکت در این همایش ملی پرافتخار دعوت می نماییم.

دهه فجر 1396

                                                                                                                   جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران
                                                                                                                                            دبیر کل

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا