بیانیه روز قدس سال 1394 جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

روز قدس روز دمیدن روح تازه وحدت و همدلی بر پیکرزخم خورده و ستم دیده ملت فلسطین است.

روز قدس روز جاری شدن خون غیرت و استقامت در رگهای انتفاضه مسلمانان است. به فرموده امام راحل(ره)

مسأله فلسطین همچنان مسأله اول امت اسلامی است و انقلاب های یمن و بحرین و سوریه ادامه خط مقاومت در جبهه مبارزه با صهیونیزم بین الملل و اسلام آمریکایی است. دشمنان قسم خورده اسلام اینگونه پنداشته اند که با راه انداختن جریانهای تکفیری چون داعش و النصره و … ملتهای اسلامی و افکار عمومی جهانیان را از پرداختن به جنایات و خیانات اسرائیل غافل کرده و معطوف به جریانهای تکفیری نمایند در حالی که این خبیث ترین دشمنان اسلام باید بدانند که ملتهای مسلمان با تعلیم از اشارات خمینی کبیر (ره) و هدایتهای داهیانه رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله عالی) هم چنان اسرائیل و آمریکا را دشمن شماره اول اسلام می دانند و با بصیرت کامل چشم از این دشمنان اصلی بر نمی دارند. در روز قدس یکبار دیگر صفوف به هم پیوسته نمازگزاران روزه دار رزمایش مقاومت و هوشیاری مسلمانان در مقابله با لشکریان شیطان بزرگ و صهیونیزم خبیث را به رخ همه جهانیان خواهد کشید.

استقامت در گفتن کلام حق، منطق انسانی، عزت مداری اسلامی لازمه پایمردی در مذاکرات جبهه حق با جبهه باطل است. پیروزی نظام جمهوری اسلامی در این مذاکرات نور امید را در دل مستضعفان جهان روشن می کند که با منطق قوی اسلام شیعی خردگرای تمدن ساز می توان در مقابل زورگویی های همه مستکبران جهان ایستاد و سربلند بود. ملت ایران حامی و دعاگوی توفیقات برای فرزندان خود در تیم مذاکره کننده هسته ای بوده و هست.

برنامه ریزی و اقدام در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و پر شتاب نگهداشتن حرکت علمی کشور دو مقوله اساسی حفظ استقلال و عزت ملی ماست. ملت ایران از همه مسئولان و متصدیان این دو امر بنیادین انتظار دارد که با تلاش دلسوزانه و مضاعف رفع دغدغه از خاطر رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی و حرکت پرشتاب علمی کشور نمایند. ما اعضا و حامیان جامعه اسلامی کشاورزی ایران با اعلام مواضع فوق، ضمن شرکت پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس، از همه آحاد شریف ملت ایران خواستاریم تا با حضور خالصانه خود در این رزمایش بزرگ مقاومت، عزم خود را برای آزادی قدس شریف در منظر چشم جهانیان قرار دهند.           والسلام علیکم و رحمه اله 19 رمضان 1347

 

 

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

دبیر کل

دکتر حسین روازاده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا