بیانیه روز قدس سال 1397 جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید.

رهبر معظم انقلاب، شهریور 1394

روز جهانی قدس بیانگر اعتقاد و پایبندی به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان

ابتکار راهبردی و تاریخ ساز حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، آثار و برکات خود را در عرصه استکبار ستیزی و استیفای حقوق فلسطین مظلوم بیش از پیش آشکار ساخته است.

امروز رویای تشکیل خاورمیانه بزرگ و اسرائیل از نیل تا فرات، رنگ باخته است و تنها راهبرد موفق در حل مسأله اول جهان­اسلام، تمکین و تحقق راهبرد فلسطین از بحر تا نهر، بازگشت فلسطینیان به سرزمین خود و برگزاری یک رفراندوم فراگیر و آزاد در تعیین سرنوشت کشور فلسطین با اراده خود آنان است.

امروز دیگر، حرکت­های حماقت­آمیز رئیس جمهور آمریکا از جمله انتقال سفارت آمریکا به قدس و برپایی نمایش­های مضحکی از این دست، هیچ­ گشایشی برای بن­ بست­های پیش­ روی اسرائیل نخواهد داشت و هر سال به فضل ­الهی شاهد گسترش ­ابعاد و زوایای تأثیر رستاخیز جهانی در حمایت از فلسطین و آرمان قدس­شریف و برائت از رژیم ­صهیونیستی هستیم.

جهان اسلام در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر نشان خواهد داد که نابودی دشمن مشترک یعنی اسرائیل، همچنان اولویت اول امت اسلامی است و هرگونه تلاش و طراحی از جمله سازش و عادی سازی روابط با اسرائیل غاصب و کودک­کش محکوم و یک گناه بزرگ و خطای تاریخی به شمار رفته و با حمایت از رزمندگان مقاومت اسلامی در فلسطین، لبنان و دیگر بلاد اسلامی عزم و اراده خود را در تسریع و تحقق پیش بینی ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه ای در محو غده سرطانی اسرائیل از منطقه نشان خواهند داد.

ما اعضای جامعه ­اسلامی ­حامیان ­کشاورزی ایران با حضور خود به عنوان قطره­ای از دریای توفنده ملت ایران، مردم را به شرکت در نمایش عزم و آگاهی در راهپیمایی روز جهانی قدس فرا می­خوانیم و قطعاً ایرانیان مؤمن و هوادار مظلومان در میدان ستم­ستیزی پیشگام خواهند بود و با سر دادن فریاد آگاهی و اقتدار از آرمان والای امام­خمینی و خلف صالحش حمایت خواهیم کرد.

                                                                                                                                                                           21 رمضان المبارک 1439

                                                     جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

                                                          دبیر کل

                                                        دکتر حسین روازاده

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا