تیم والیبال نگاه احیای سلامت با اقتدار سومین برد خود را کسب نمود

مسابقات والیبال قهرمانی کشور/تیم نگاه احیای سلامت با اقتدار سومین برد خود را کسب نمود

 به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش کارگری استان تهران،مسابقات قهرمانی دسته اول والیبال کارگران کشور  که در شهرستان شاهرود در حال برگزاری می باشد امروز نیز ادامه داشت و تیم نگاه احیای سلامت نماینده مقتدر و شایسته تهران با سه پیروزی پیاپی ، تیمهای سیمان شاهرود، قزوین و خراسان را مغلوب کرد .

حجت میرزاخانی مربی خوب این تیم از عزم جدی بازیکنان و روحیه بالای آنها برای قهرمانی گفت و افزود با این سه پیروزی، تیم در بهترین شرایط جسمی و روحی قرار دارد و همه چیز آماده است که با حضوری با شکوه فقط و فقط به قهرمانی بیندیشیم .

بازیکنانی که در تیم یاد شده هستند عبارتند از :

– حمید جعفری

– بهمن جهاندیده

– پیمان کریمی

–  محمدرضا اصفی

–  رامین صالحی

– نیما اسفندیاری

–  جواد پروازی

–  مهرداد زندی

– علیرضا مرادی

-امیر حسینی

–  پویا عزیزی لیبرو

– علی حسینی

با مربیگری حجت میرزاخانی
تدارکات؛ حسن حق بین

شایان ذکر است این تیم با اسپانسری جناب اقای دکتر روازاده مدیر عامل محترم شرکت نگاه احیای سلامت که حمایت های بی دریغی از این تیم نمودند روانه مسابقات شده است.

هیئت ورزش کارگری استان تهران نیز کسب پیروزی 0های متوالی تیم نگاه احیای سلامت را  به دکتر روازاده مدیر عامل شرکت ، بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی تبریک عرض مینماید. و برای این تیم در دیدارهای آینده آرزوی موفقیت و پیروزی دارد.

img
img
img

والیبال

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا