جایگزین داروی شیمیایی: قرص مترومنیدازول

با توجه به مصرف بی رویه و زیاد داروهای شیمیایی به ازای هر یک از داروهای پر مصرفی که بارها و بارها آنها را دیده ایم و نام آنها را شنیده ایم معادل و جایگزین گیاهی طبیعی آن را در ذیل ذکر کرده ایم که امید است حتماً با مشاوره با طبیبی حاذق این روش ها را پیگیری فرمایید.

نام دارو: قرص مترومنیدازول

کاربرد دارو: درمان طیفی از عفونتهای باکتریایی دستگاه تولید مثل،گوارش، پوست، واژن و لگن

جایگزین گیاهی:

جهت کودکان
هر روز دو تا سه حبه  سیر  تازه را خوب له کرده و چند قطره عرق کاسنی و شاهتره روی آن بریزید و دوباره خوب هم بزنید بعد آب این مخلوط را به اندازه 10 تا 15 سی سی صبح ها با سرنگ در دهان کودک تزریق کنید.
یک قاشق چای خوری “به دانه ” تازه یا خشک را در یک لیوان آب جوش بریزید  و روی لیوان را با چیزی مثل استکان بپوشانید تا حرارت داخل لیوان لعاب به دانه را بوجود آورد می توانید در همین زمان به مقدار خیلی کم  “کتیرای خوراکی ” به آن اضافه کنید و بعد از چند دقیقه کمی  “عسل طبیعی ” و چند قطره آبلیمو هم به آن افزوده به طوری که این مایع را با سرنگ بتوانید در دهان طفل به راحتی تزریق کنید. 20 سی سی صبح و عصر و شب حداقل داده شود.
مقداری  “جو کامل ” یا  “جو دوسر(یولاف) ” را در آب پخته و چند دانه  “عناب ” و نصف همان مقدار  “سپستان ” در آن ریخته و به مقدت نیم ساعت جوشانده شوند بعد شعله را خاموش کرده و مقداری  “پر سیاوشان ” اضافه کنید… کمی صبر کنید و در سه نوبت و هر نوبت 20 تا 30 سی سی از این معجون را با نبات یا ترنجبین و یا شکر سرخ شیرین کرده به کودک بدهید.

اگر  “تب ” ندارد مقداری  “روغن بادام تلخ ” را در قاشق بزرگی گرم کرده و پیشانی، اطراف چشم و دماغ، گونه ها، گلو و تمام سینه را به آرامی چرب کرده و ماساژ دهید بعد پارچه گرمی را مرتب روی محل های چرب شده قرار دهید تا کمی گرم بماند… در نهایت اگر سرفه دارد و روی سینه را چرب کرده اید مقداری پنبه روی آن بگذارید و لباس را روی آن بپوشانید.
مقداری  “عصاره شیرین بیان ” به اندازه نصف قاشق چای خوری در نیم لیوان آب جوش حل کرده و در طول شبانه روز مخصوصا صبح ها 10 سی سی از آن را قبل از شیر دهی یا غذا و صبحانه داده و شب ها هم 10 تا 20 سی سی داده شود.سعی کنید در سبد غذایی خود مقدار قابل ملاحظه ای سیر و پیاز بکار ببرید تا کودک هم از این رژیم صحیح غذایی بهره مند شود.به کودک هم هیچ گونه چیپس، پفک، سوسیس، کالباس و مواد غذایی دارای نگهدارنده های طولانی مدت نداده نشود.

2- افراد مبتلا به عفونت اداری می توانند با نوشیدن آب قره قات (تصویر کناری) و یا زغال اخته بسیاری از باکتری های عفونت ادراری خود را از بین ببرند.

جهت عفونت رحم

-عسل را با سرنگ 20 سی سی یک شب درمیان به مدت 7 شب داخل رحم تزریق کنید وزاج سفید(به اندازه ناخن کوچک)را یک شب درمیان (بین شبهای عسل)دررحم داخل کنیدوقبل از آن دهانه رحم را با روغن زرد چرب کنیدوهروز صبح نیز طی این دوره ،دهانه رحم را با روغن زرد چرب نمایید.دوران پریود ممنوع

عنبر نسارا به همراه خاکشیر و اسپند و ذغال داغ، دو روز قبل از عادت ماهیانه و دو روز هنگام عادت ماهیانه و دو روز بعداز عادت ماهیانه به روش زیر به رحم دود دهید:

ابتدا روی منقل کمی ذغال داغ قرارداده و  2 تا 3 عدد عنبرنسا و کمی خاکشیر  و اسپند ریخته و روی منقل را یک گلدان سفالی که ته آن سوراخ داشته باشد برگردانید تا مثل دودکش گردد و دامن بلند بپوشید وبه حالت نیم خیز روی کوزه بایستید.

محقق: زاهده حلاوی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا