دوای اصلی یا داروی تقلبی

باسمه تعالی

طبق گزارشات حاصله متوجه شدیم مدتی است که افرادی داروهای تقلبی به نام حکیم دکتر روازاده تولید و در اختیار مردم قرار می دهند. پس از پیگیریهای متعدد مشخص شد فرد خاطی با نام آقای علیزاده در شمال کشور با واسطه و بعضاً بی واسطه به این امر مبادرت می ورزد. طبق اطلاعات بدست آمده وی چندی پیش توسط مأموران دولت دستگیر و با وثیقه و تعهد آزاد شده است. به دنبال شناسایی و بررسی کیفیت این داروها، متوجه شدیم که مواد دارویی نامرغوب را همراه عسل های مسموم به سم کنه و عسل های قلابی تلفیق نموده و به جای دواهای با کیفیت مورد تأیید حکیم دکتر روازاده بدون آرم احیای سلامت عرضه می نمایند.طبق گزارشات مردمی رابط فروش نامبرده در تهران و اغلب نقاط کشور فردی است به نام آقای شفیعی. بدینوسیله به اطلاع همه دوستان، هموطنان و فعالان این عرصه که از دواهای مورد تأیید حکیم روازاده با آرم مؤید آن استفاده می کنند می رساند که هیچگونه مسئولیتی در قبال استفاده از محصولات تقلبی و زیان های متعاقب آن بر عهده مجموعه احیای سلامت نمی باشد. با توجه به اینکه پرونده مطروحه در مورد فرد مذکور باز می باشد، اشخاصی که در این حرکت موزیانه و مشکوک متضرر شده اند میتوانند جزو شاکیان این پرونده باشند. لذا در صورت تمایل میتوانند با روابط عمومی مجموعه احیای سلامت با شماره 66920128-021 تماس حاصل فرمایند.

همزمان به اطلاع آن دسته از کسانی که با زحمات شبانه روزی به دنبال تهیه مواد اولیه دواها از خارج و داخل کشور و آماده کردن موارد مذکور جهت عرضه به هموطنان عزیزمان می باشند می رساند که مجموعه احیای سلامت به یاری پروردگار هرگز از نظارت و حمایت خویش نسبت به خادمین مردم در جهت اهدای سلامتی به آنها و جامعه اسلامی دست بر نخواهد داشت و در راستای منافع شما و مردم، پیگرد قانونی از افراد سودجو و متخلف را وظیفه خود می داند.

گروه های مردمی، لطفا اطلاع رسانی نمایید.

تفاوت دوای اصلی با داروی تقلبی:

برچسب دوای اصلی کوره رفته و روی شیشه حک شده است؛ اما لیبل داروی تقلبی برچسب کاغذی می باشد.

درب دوای اصلی با آرم احیای سلامت وکیوم شده است؛ اما داروی تقلبی بدون وکیوم می باشد.

نمونه ای از دوای اصلی و داروی تقلبی:

در تصاویر ذیل، عکسهای سمت راست، دوای اصلی و عکسهای سمت چپ، داروی تقلبی می باشند:

dsc_0351

dsc_0350

dsc_0353

dsc_0355

dsc_0354

dsc_0358

dsc_0368

dsc_0362

dsc_0366

منبع: روابط عمومی مجموعه احیای سلامت    

daroye-asli-telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا