راهکارهایی برای درمان ديابت

درمان هاي طلايی و معجزه آساي طب سنتی براي درمان ديابت

دیابت بیماری‌ای است که شاید شما، پدر، مادر یا یکی از بستگان و دوستان نزدیک‌تان از آن رنج می‌برید. یعنی اگر به اطراف خود نگاه کنید افرادی را می‌شناسید که دچار دیابت یا مرض قند شده‌اند و این نشان از شیوع بالای بیماری در جامعه دارد.

مشکلی که دیابت برای فرد ایجاد می کند عوارضی از قبیل سخت و شکننده شدن عروق خونی، سکته قلبی و مغزی، عوارض چشمی و شبکیه، مشکلات کلیوی، زخم و عفونت در پا، ضعیف شدن سیستم ایمنی و مشکلات سیستم اعصاب محیطی است. مهم ترین نکته در درمان دیابت جلوگیری از این عوارض است تا فرد بتواند زندگی طبیعی خود را ادامه دهد. بیمار دیابتی باید زندگی و عادات غذا خوردن خود را با نظر و مشورت پزشک متخصص تغییر دهد.
طب سنتي ايران به مدد دانش حكيمانه، موشكافانه حكيمان نامدار و عميق خود در عرصه مؤلفه هاي تندرستي جسم و سلامت، درمان هاي قطعي (بر خلاف طب نوين كه تنها كنترل كننده علايم بيماريست) براي بسياري از بيماري ها بدست آورده است كه چنين موهبت هايي را سخاوتمندانه در خدمت انسان ها قرار مي دهد. يكي از اين درمان هاي معجزه آسا و دقيق درمان بيماري داخلي ديابت هست.

?راهكارهاي طلايي و معجزه آساي درمان ديابت

?1)- مصرف روزانه مقداري خرفه (به ميزان حدودآ يك مشت)
كه مصرف اين ماده گياهي درمانگر موجب كاهش 15 واحد قند خون بعد از مصرف، وابستگي بيمار به داروي انسولين تزريقي كم مي شود و به مرور از بين مي رود.

?2)- هر يك روز درميان: 5 عدد باميه را از وسط نصف كرده و در مقداري اب قرار داده كه اين زمان بهتر است در ساعت 18 بعد از ظهر باشد و ساعت 6 صبح فردا به فاصله 12 ساعت بعد به صورت ناشتا آب محتوي باميه ها به انضمام يك قاشق چايخوري عسل ميل گردد. كه اين يكي از قدرتمند ترين درمان هاي ديابت نوع 2 محسوب مي گردد و به ادعاي بسياري از اطباء داخلي و خارجي، نقش بسزايي در بهبود و درمان ديابت ايفا مي نمايد.

?3)- مصرف روزانه هر 12 ساعت يكبار يك بادام تلخ
كه مصرف آن به طوري قوي موجب تنظيم و كاهش قند خون مي گردد.

?4)- پياده روي ملايم روزانه 20 دقيقه روي سطح مسطح با كفش نرم طبي

?5)- مصرف دو نوبت ناشتا و قبل از خواب شبانه يك ليوان شربت عسل (يك ليوان آب ولرم+ دو قاشق مربا خوري عسل) كه عسل ناب و مرغوب به دليل داشتن ماده اي به نام سوربيتول قند خون را علارغم تصور اشتباه بسياري كاهش مي دهد و به تدريج نياز بدن را از انسولين تزريقي مي كاهد.

گردآوری: یکی از حامیان احیای سلامت

دیابت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا