سخنان حکیم دکتر روازاده در خصوص توصیه های بهداشتی و تدابیر پیاده روی اربعین

 

فایل صوتی حکیم دکتر روازاده در خصوص توصیه های بهداشتی و تدابیر پیاده روی اربعین

 

arbain-dr-ravazadeh-tel

 

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام علیکم

    دکتر روازاده عزیز احیاگر خدا کمکتان کند
    اجرتان هزار هزار شراب ناب کوثر

    خانواده ما که تماما اهل علم و تحصیلند از توصیه های شما بسیار استفاده کردیم و توانایی گذشتگان و علم امامان برایمان ثابت شد

    من طلبه هستم و دنبال کاری ستم که توی این دوران سختی اقتصادی که میخوام بدون هیچ چیز (جز امر خدا در قرآن) ازدواج کنم بتونم کنار درس خواندن با سرمایه اندک دنبال کنم و محتاج نباشم
    فکر های زیادی به ذهنم رسید که شرایط برای من را نداشتند (ایده زیاد دارم) و استخاره همه بد آمد

    بعد از دعایی از طریقی به فکر پرورش کرم ابریشم و صنعت ابریشم که برای ایران قدیم هست (نوغان داری) افتادم و استخاره اش بسیار خوب با تلاش بود، تحقیق کمی (اینترنتی) هم که کردم دیدم کمک های دولتی در این زمینه، و تقاضای بازار زیاد است و سرمایه کمی می خواهد و قابلیت کار خانگی هم دارد.

    اما میدانم که ابریشم هم مانند بسیاری از چیزهای دیگر احتمالا دستخوش تغییرات مغرضانه غربی و جاهلانه شده است مثلا خواندم در پرورش آن برای ضد عفونی از قرص کلر و مواد شیمیایی و روش های غربی استفاده می کنند یا ریشه نژاد ایرانی کرم ابریشم را کنده اند.

    اهل شیرازم و درخت توت این جا خیلی زیاد است و طی یک سال از نهال تبدیل به درخت می شود منتهی نه باغی دارم و نه می شود از درختان خیابان -که برای بیت المال است- برک و شاخه برید.
    شهرداری و جهاد کشاورزی هم رایگان نهال توت می دهند اما زمینی ندارم.

    من اطلاعات زیادی ندارم و تا حالا کار نکرده ام، آیا شما درباره کرم ابریشم راهنمایی می فرمایید؟ حداقل روشی چیزی برای جمع کردن برگ و روش های سنتی برای پرورش آن نه شیمیایی.

    متشکر ببخشید زیاد حرف زدم
    فی امان الله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا