طرز تهیه ماسک برای پاکسازی صورت

طرز تهیه ماسک برای پاکسازی صورت
? دکتر #لیلا_شیربیگی، متخصص طب ایرانی ?

1⃣ #آرد_باقالی، #آرد_جو و #آرد_گندم، همه دارای خاصیت #روشن‌کنندگی رنگ پوست هستند؛ ۱ قاشق مرباخوری از هر کدام این آردها را که در دسترس داشتید، با ۱ قاشق مرباخوری #کتیرای کاملا پودر شده، مخلوط کنید.

2⃣ اگر پوست خشکی دارید، ۱ قاشق غذاخوری #خامه و اگر پوستتان چرب است، ۱ قاشق غذاخوری #ماست و آب نصف ۱ #لیموی_تازه را به مخلوط اضافه کنید.

3⃣ مخلوط حاصل را روی #پوست_سالم و بدون زخم صورت، به غیر از #اطراف_چشم‌ها قرار دهید و پس از ۱۵ دقیقه، آن را با کاردک برداشته و صورت خود را با آب بشویید.

4⃣ اگر پس از شستن ماسک از روی صورت، احساس خشکی می‌کنید، مقداری #روغن_گل_سرخ روی پوست خود مالیده و چنانچه احساس می‌کنید پوستتان چرب است و می‌خواهید منافذ پوستی بسته شوند، به جای روغن گل سرخ، #گلاب را روی پوست صورت خود اسپری کرده و بگذارید در معرض هوا خشک شود.

⭕️ افرادی که به #گلاب حساسیت دارند، ممکن است پوستشان دچار #خارش یا رنگ آن #تیره شود که در صورت بروز هر کدام از این علائم، باید از مصرف گلاب به صورت موضعی روی پوست خودداری کنند. ⭕️

? استفاده از انواع ماسک‌های پوستی، به صورت #یک_روز_در_میان توصیه می‌شود.

کد مطلب:M96092503

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا