مركز پژوهشي گياهان دارويي تأسيس مي‌شود

تفاهم نامه ايجاد مركز پژوهشي بين انجمن توليدكنندگان داروها و فرآورده‌هاي گياهان داروئي و سازمان پژوهشهاي علمي و صنعتي ايران منعقد شد.

به منظور تعامل صنعت با مراكز پژوهشي و همكاري‌هاي علمي بين بخش دولتي و خصوصي براي پيشبرد طرح‌هاي تحقيقاتي مرتبط با كشت و فرآوري گياهان داروئي اين تفاهم‌نامه به امضا رسيد.

دكتر فتح اله مضطرزاده، رئيس سازمان پژوهشهاي علمي و صنعتي ايران ميزبان نمايندگان انجمن توليدكنندگان داروها و فرآورده‌هاي گياهان دارویی بود.

اين تفاهم‌نامه با هدف ايجاد مركز پژوهشي براي انجام طرح‌هاي تحقيقاتي پيرامون گياهان دارويي با همكاري بين بخش دولتي و خصوصي به امضا رسيد.

همكاري براي حمايت و اجراي پروژه‌هاي تحقيقاتي– كاربردي مشترك مورد نياز تا مرحله تبيين دانش فني و اطلاع‌رساني و استفاده از نتيجة تحقيقات انجام شده براي جلوگيري از تكرار پروژه‌هاي تحقيقاتي، بررسي ميزان نياز به فناوري‌هاي نوين از سوي كارشناسان طرفين و برنامه‌ريزي براي نيل به موارد اولويت‌دار و ارائه سمينارها و كنفرانس‌ها و همايش‌ها از جمله موارد مورد توافق بود.

همچنين طي اين تفاهم‌نامه بر انجام بازديد از مراكز علمي و تحقيقاتي و صنعتي همچون كارخانجات و مزارع كشاورزي، استفاده از امكانات آزمايشگاهي تخصصي، باليني و توانمندي‌هاي علمي طرفين، تدوين و تأليف اسناد و مدارك علمي و تبادل آن‌ها و توسعه همكاري‌هاي مشترك ملي و بين‌المللي تاكيد شد.

تفاهم نامه ايجاد مركز پژوهشي بين انجمن توليدكنندگان داروها و فرآورده‌هاي گياهان داروئي و سازمان پژوهشهاي علمي و صنعتي ايران به امضاي دكتر دكتر فتح اله مضطرزاده، رئيس سازمان پژوهشهاي علمي و صنعتي ايران و جعفر مير فخرائي و وحيد گرجي دبير انجمن و عضو هيئت مديره انجمن توليدكنندگان داروها و فرآورده‌هاي گياهان داروئي رسيد.

giah-darooie-telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا