هر چه از نمک بگوییم کم است

هر چه از نمک بگوییم کم است
این بار هم از نمک و سخنان حکیمانه
مرحوم شهیدحکیم سقا باشی به تقلید از شیخ‌الرئیس ابو‌علی سینا حدود نیم قرن پیش چنین می‌گویند
وجود مقدس پیغمبر به مولای متقیان می فرمایند یا علی افتتاح نما غذای خود را با نمک و ختم کن غذای خود را با نمک.

به یک خبر ۷۳ مرض و خبر دیگر ۳۳۰ مرض را از بدن دور می کند در صورتی که ماهیت نمک دو سم مهلک است که خدای متعال در بدن مخلوط کرده و از ضروریات بدن انسان و حیوان نموده و هرکس باید در روز به اندازه‌ی سه نخود الی ۶ نخود نمک میل‌ کند. اگر شخص بی اطلاعی بگوید که من در روز این مقدار نمک را مصرف نمی‌کنم عرض می کنم هر غذا و میوه و غیره که میل می‌کنید تمام این ها نمک دارد از صبح تا شب به هرچه میل می کنی ببین چقدر نمک میل نموده‌اید و دهقانان و بادیه نشینان نمک نرم را می ریزند و روی قطعه سنگی و گوسفند و حیوان با میل خودش بدون اجبار زبان می‌زند و نمک را می خورد انسان که یک عمر زندگی می کند و بدنش متعفن نمی شود به علت خوردن نمک می باشد و بعد از فوت که در مدت دو روز متعفن می شود به علت قطع شدن از نمک طعام می باشد.

تا اندازه ای ثابت شد که نمک طعام به حد اعتدال از ضروریات بدن می باشد متاسفانه در حالی که مردم را به امراض مصنوعی مبتلا نموده اند و اطباء نمی‌توانند تشخیص ماده مرض را بدهند مریض را یک اسم نا مسمایی روی مرضش می گذارند و مریض را از میل کردن غذای با نمک منع می‌کنند و با غذای بی نمک مریض بدبخت را به قتل مصنوعی می‌رسانند.
چنانکه بسیاری را با غذای بی نمک به قتل رساندند و باید به این اشخاص گفت اگر نمک برای مریض ضرر دارد چرا میوه و گوشت و غیره به مریض می دهید زیرا که میوه جات و غیره هم نمک دارد.
اگر مردم بدانند در نمک چه خاصیتی می باشد از برای دفع سم هیچ تریاقی (پادزهر) را استعمال نمی‌کنند و احادیث بسیاری در فضیلت نمک وارد شده است نمک ملطف، محلل‌، قابض است.
نمک نیکو کننده رنگ و صورت و مصلح و غذای بارده و نیکو کننده ی طعم غذا و حبوبات و سبزی ها و ترشی ها و گوشت ها است.

پی نوشت گردآورنده و ارسال کننده مطلب:
خدا را هزاران مرتبه شاکریم که در این بحبوحه ظلمات عقیدتی و سبک زندگی و اینکه سالم زیستن فراموش شده است، پروردگار شخصیتی چون دکتر حسین روازاده را در مسیر زندگیمان قرار داد که خیل عظیم خطرات را بخاطر احیا سازی فرهنگ بومی کشورمان به جان خریده است.

فردی که حتی دشمنان ریشه ایی اسلام او را مورد حمله رسانه ایی قرار می دهند از جهت دست اندازی که توسط دکتر حسین روازاده برایشان ایجاد شده است.

نوشته های مشابه

چه تلاش ها که این بزرگ مرد که از رویش های انقلاب به شمار می آید برای زنده نگه داشتن نمک طعام نکرد و چه مخالفت ها که با ایشان نشد.

علی ایحال از خداوند متعال طول عمر باعزت برای این شخصیت والا مسئلت داریم چرا که هنوز با تمام وجود برای احیای سلامتی ملت عزیزمان تلاش بی وقفه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا