آیا می دانید که رنگ های شیمیایی موی سر همانند بمب شیمیایی روی پوست سر اثر می کند!

یکی از عامل های اصلی مبتلا شدن به سرطان، ریز فاکتورهای سرطان زا می باشند.این ریز  فاکتورها جزء عناصر اصلی برخی موادی هستند  که ما روزانه مصرف می کنیم .امروزه متاسفانه استفاده از رنگ های شیمیایی برای رنگ کردن موی سر، به ویژه در بین خانم ها رایج و متداول شده است. این رنگ موها  حاوی مواد بسیار خطرناک شیمیایی هستند  که ریز فاکتورهای سرطان زا از ارکان اصلی آن است. همان گونه که می دانیم پوست سر از پرخون ترین بافت های بدن است،

به طوری که هرچه روی آن قرار بگیرد به راحتی و به سرعت جذب خون شده و در سراسر بدن منتشر می شود. از طرفی هم رنگ مو را در حجم زیاد و به مدت زمان طولانی روی سر می گذارند و شرایط را برای جذب کامل این بمب شیمیایی مهیا می کنند.

از دیگر  راه های جذب این مواد، استنشاق ذرات سرطان زا از طریق حس بویایی است.اخیرا مشاهده شده است افرادی که در آرایشگاه های زنانه به رنگ کردن موها با رنگ های شیمیایی مشغولند در طیف وسیعی به سرطان خون مبتلا شده اند.ریز فاکتورهای سرطان زا که جزء جوهره اصلی رنگ های شیمیایی هستند بانفوذ به بدن شخص از طریق بو کردن، زمینه را برای گسترش سرطان خون در بدن ایجاد می کند.

توصیه: اگر سلامتی تان برای شما مهم است و می خواهید از عوارض متعدد این رنگ های شیمیایی از جمله سرطان خون مصون بمانید، به هیچ وجه از رنگ های شیمیایی استفاده نکنید و در صورت نیاز از رنگ های طبیعی برای موی سر استفاده نمایید و چنان چه می خواهید از رنگ شیمیایی استفاده کنید برای کاهش اثر مخرب این بمب شیمیایی، این مواد رنگی را با پوست سر تماس ندهید و روی مو بگذارید که بافتش سرد و خشک است و قدرت جذب زیادی ندارد، اما رنگ می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا