ارتباط بین تلفن همراه و سرطان

 کارشناسان در یک مطالعه بزرگ استفاده از تلفن همراه را با ابتلا به سرطان مرتبط دانستند.

در این مطالعه به این موضوع اشاره شد که بین سرطان و تلفن همراه ارتباط وجود دارد. همچنین محققان آمریکایی بررسی کردند که چگونه تلفن همراه بر سلامت انسان تاثیر می‌گذارد.

در این بررسی تعدادی موش نر در معرض نوعی فرکانس رادیویی قرار گرفتند که به طور معمول از تلفن‌های همراه ساطع می شود. به دنبال آن مشاهده شد که در موارد کمتر در مغز و قلب این حیوانات دو نوع تومور به وجود آمده است. این تومورها در موش‌هایی که در معرض این فرکانس‌ها قرار نداشتند مشاهده نشد.

به گفته محققان با در نظر گرفتن استفاده جهانی گسترده از تلفن همراه میان کاربران در تمام گروه‌های سنی حتی تاثیر ناچیز در بروز بیماری‌های ناشی از قرار گرفتن در معرض فرکانس‌های رادیویی می‌تواند تاثیر گسترده‌ای بر سلامت عمومی داشته باشد.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، این مطالعه یکی از بزرگترین و دقیق‌ترین تحلیل‌های صورت گرفته در رابطه با وجود ارتباط میان سرطان و تلفن همراه است که انجام آن طی چند سال هزینه 25 میلیون دلاری برای دولت ایالات متحده داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا