مسئولیت های اعضای جدید شورای مرکزی جامعه اسلامی حامیان کشاورزی تعیین شد

در نشست شورای مرکزی جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران،  و با رای اعضا، دکتر حسین روازاده، به عنوان دبیرکل این تشکل انتخاب شد.
 مسئولیت های اعضای دیگر نیز، متناسب با ماموریت های جدی تر و جدیدتر، مشخص شد.
بر اساس این گزارش، علیرضا غلامی به عنوان رئیس شورای مرکزی و مسول هماهنگی، رضا فتوحی قائم مقام،  سعید منوری دبیر اجرایی، هوشنگ محمدی سخنگو و معاون فرهنگی و سیاسی، سید محی الدین میر مرشدی مسول امور فرهنگی، سعادت ا … عباسی معاون علمی و پژوهشی و امور کمیته ها، اسماعیل عباسپور مسول امور استان ها، محبی تبار معاون امور بانوان، فرید شهاب رابط احزاب، مهدی رهجو مسول دبیرخانه مرکزی و محمد ابراهیمی به عنوان دبیر استان تهران برگزیده شدند.
این  تشکل، در سال  1388 رسماً فعالیت خود را شروع کرده است  و بر اساس اظهارات اعضای جدید شورای مرکزی، در دوره فعلی، با تشکیل کمیته های علمی و تخصصی در کلیه بخش های مرتبط، فعالیت موثرتر و  گسترده تری نسبت به گذشته خواهد داشت. بر همین اساس جلساتی را با برنامه ریزان و  دست اندکاران کشاورزی و تغذیه و سلامت مردم در برنامه خود خواهد داشت.
  بیشترین تمرکز جامعه اسلامی حامیان کشاورزی، بر روی برنامه های اجتماع محور و خانواده ها خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا