درمان شل شدن مثانه

عنوان:

درمان شل شدن مثانه

سن:

5 سال

جنسیت:

نوشته های مشابه

زن

شهر:

قم

 

پرسش:

چند ماهی است که دچار دل درد لحظه­ ای می‌شود و مقداری از ادرارش خارج می‌شود او به عفونت شدید ادراری همراه با خون نیز دچار بود که با درمان کشت ادرارش منفی شده است. در نهایت فوق تخصص کلیه می­گوید مثانه­اش شل شده است و دارو ندارد آیا دارویی برای سفت شدن مثانه­ی او وجود دارد؟

 

پاسخ :

  • پادزهر احمدیه 1 عدد صبح، 1 عدد ظهر و 1 عدد شب میل شود.
  • گياهان بسفايج، انجبار، بابونه، گشنيز، كاكوتي و آويشن را به نسبت مساوي تركيب و بكوبيد و يك قاشق غذاخوري از آن را سه دقيقه بجوشانيد و بعد از هر وعده غذايي يك فنجان ميل نماييد كه برای شما بسیار نافع است.
  • آبزن جوش­شیرین نیز انجام دهید.
  • برای اینکار آب جوشیده سرد شده را با جوش­شیرین ترکیب کرده (یک قاشق مرباخوری سرپر جوش­شیرین برای یک لیتر آب کافی است) و داخل یک لگن ریخته و درون آن بنشینید.
  • پرهیز از غذاهای سرد و روغن مالی مثانه و کمر با روغن زیتون مفید است.
منبع: کتاب پرسش و پاسخ حکیم دکتر روازاده

 

پی نوشت:

پادزهر احمدیه:

دارویی ساختنی است که به صورت حب (قرص) عرضه می‌شود و از عطاری­های نمایندگی آقای دکتر روازاده و یا کلینیک­های طب­ سنتی قابل تهیه است. این دارو باید حتماً توسط طبیب متخصص پزشکی ایرانی (طب اسلامی – ایرانی – سنتی) تجویز گردد و هرگز نباید سرخود استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا