بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی ایران

ان تنصروا الله ینصرکم ویثبت اقدامکم

ملت غیور و عدالت خواه ایران در 22 بهمن سال 1357 به ندای حق طلبی فرزانه ای از تبار رسول خدا (ص) لبیک گفت و در قیامی عاشورایی، ضمن برچیدن بساط ظلم و جور، تنها نظام اسلامی را با هدف زمینه سازی ظهور بقیه ا… (عج) را به پاداشت. ملتهای مسلمان جهان هر روز با امید بیشتر، با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران علیه حکومتهای مستبد و مرتجع خود قیام می کنند و امروز فریاد عدالتخواهی از اقصی نقاط دنیا به گوش می رسد. البته صهیونیزم جهانی برای به تأخیر انداختن نابودی خود با سواستفاده از جهل عده ای به ظاهر مسلمان اتحاد مسلمین جهان را نشانه رفته است.

اقدام خباثت آمیز رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت ا… نمر باقرالنمر، بخشی از توطئه صهیونیستی برای تشدید تفرقه بین امت اسلامی بود که به برکت خون این شهید عزیز ناکام ماند و با هوشیاری و وحدت مسلمانان آثار و برکات خود را در صحنۀ مقاومت اسلامی و آزادی قدس شریف هویدا خواهد ساخت.

یورش ارتش نیجریه به شیعیان این کشور و به شهادت رساندن رهبر مخلص شیعیان نیجریه شیخ ابراهیم زکزاکی و جمعی از شیعیان مظلوم آن دیار حاکی از ترس و وحشت دشمنان اسلام از اتحاد صفوف مسلمین و استیصال آنان در برابر گسترش تفکر اهل بیت و نفوذ قدرت معنوی آنان و ننگ و نفرت جهانی نصیب حاکمان سعودی کرد.

بازداشت تفنگداران دریایی آمریکا توسط دریا دلان نیروی دریایی سپاه هوشیاری و اقتدار تمام و کمال نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید و دندان طمع شیطان بزرگ در شرایط بعد از برجام را شکست.

از همه دولتمردان محترم کشورمان می خواهیم امروز که ملت غیور ایران همه هزینه های پذیرش و اجرایی شدن برجام را پرداخت نموده است کمر همت برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی آحاد مردم ببندند و بدانند که مردم با دیدۀ باز و بصیر منتظر علمی کردن وعده هایی است که بعد از پذیرفتن برجام و برچیده شدن تحریم ها، به آنان داده شده است. به ویژه توده مستضعف کشاورز که دولت باید برای همه آنها تدبیر بیندیشد.

انتخابات اسفند ماه از حساسیت فوق العاده ای برخوردار است چرا که نمایندگان دو مجلس مهم و استراتژیک نظام اسلامی قرار است یقین شوند. حضور پرشور و انتخاب افراد اصلح دو وظیفه خطیر و تکلیف الهی مردم ایران است.

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران ضمن گرامی داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از ملت آگاه و بصیر ایران دعوت می کند با حضور درخشان خود در راهپیمایی 22 بهمن و انتخاب آگاهانه و حضور حداکثری در انتخابات پیش رو ضمن تجدید عهد با آرمانها و خط امام خمینی و شهدای انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای موجبات رضایت حضرت صاحب الامر را فراهم آورند.

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

دبیر کل

دکتر حسین روازاده

بهمن 1394

bayaniyeh-22-bahman-94

برای بزرگنمایی و مشاهده تصویر تامه فوق، بر روی آن کلیک نمایید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا