بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی ایران

بسم الله الرحمن الرحیم

“قالَ کَلّا إنَّ مَعی رَبّی سَیَهدین”    سوره شعرا- آیه 62

خدا با ماست.

ملتی که در دهه فجر سال 57 انقلاب اسلامی را با زعامت ولی فقیه زمان خویش حضرت امام خمینی(ره) و با امداد بی کران الهی برای اقامه کلمه حق و اعتلای اسلام عزیز به پیروزی رساندند، اینک در راه پایمردی بر آرمانهای دین خدا استقامت می­ورزند و البته که نصرت ­الهی به این ملت مخلص و خداجو بسی نزدیک­ است.

ملت ایران عزیزترین و پاک ترین جوانان خود را تقدیم راه مقاومت اسلامی می کند و خداوند به پاس این استقامت حلب را با شکوه و عزت فدائیان زینب سلام الله علیها آزاد می کند.

شکستهای مفتضحانه جهانخواران سعودی- عبری- غربی در مقابله با مقاومتهای جانانه مسلمین و شیعیان در سراسر دنیا، شروع وضعیت ناپایدار و متزلزل مبانی حکومت شیطان بزرگ با به قدرت رسیدن ترامپ در آمریکا، وحدت و همدلی مردم انقلابی در پیروی از رهبر فرزانه انقلاب در بدرقه رفیق قدیمی ایشان و صدور فتاوای شجاعانه مراجع عظام تقلید همگام با مجلس و دانشمندان در راستای احیای سلامت جامعه (در تحریم تراریخته ها)، همه نویدبخش روزهای روشن برای ملت فهیم و صبور ایران است.

این ملت با حضور و انتخاب انقلابی خود در انتخابات بهار 96 نقش مؤثر و سرنوشت ساز خود را بهتر از گذشته ایفا خواهد نمود و آغازگر دوران پیشرفتهای روز افزون علمی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی تحت رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری خواهد گردید.

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران ضمن گرامی داشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از عموم مردم غیور و بصیر ایران اسلامی برای شرکت باشکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت می نماید. حضور حداکثری و هوشمندانه در عرصه انتخابات آتی موجبات عزت و پیشرفت ایران اسلامی و تجدید میثاق دوباره با آرمانهای امام و شهدا و مقام عظمای ولایت است.

                                  جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

                                   دبیر کل

                                  دکتر حسین روازاده

بیانیه 22بهمن

برای بزرگنمایی و مشاهده تصویر تامه فوق، بر روی آن کلیک نمایید.

 bayanie-telegram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا