بیانیه پایانی همایش آموزشی طب اسلامی ایرانی در مشهدالرضا

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه ی پایانی همایش دو روزه آموزشی طب اسلامی ایرانی در مشهد الرضا

به دنبال موضع گیری های اخیر درباره طب اسلامی ایرانی توسط وزارت محترم بهداشت و درمان و علمای عظام و طرفداران این طب علی الظاهر کدورتی در فضای عمومی کشور ایجاد گردیده بود که حوزه علمیه قم با بیانیه وزین خود در مورد طب اسلامی ایرانی تکلیف را برای همگان روشن کرد.

همانگونه که حضرت آیت الله سبحانی نیز خواستار تعامل بین عالمان طب اسلامی ایرانی و وزارت محترم بهداشت و درمان فرموده بودند که علم باید بین این دو نهاد رد و بدل شود و هر دو نیاز همدیگر را برطرف نمایند.

نظر به موارد فوق بر آن شدیم که اولین همایش کارگاه آموزشی طب اسلامی ایرانی را با حضور برخی اساتید پیشکسوت این طب در مشهد الرضا برگزار نماییم که به حمد و مدد الهی این همایش با استقبال پرشور دانش پژوهان طب اسلامی ایرانی با حضور آقایان آیت‌الله حکیم تبریزیان، آیت الله حکیم ضیائی، حکیم دکتر روازاده، حکیم دکتر ضیایی حکیم دکتر محمدی، حکیم دکتر یوسفی و استاد شاکری، روز پنج شنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ مهرماه ۱۳۹۶، از ساعت ۸ صبح لغایت ۵ عصر برگزار گردید.

ما شرکت کنندگان در این همایش به نمایندگی از میلیون‌ها حامی طب اسلامی ایرانی امر علمای دلسوز و تیزبین حوزه علمیه قم مبنی بر تعامل با وزارت محترم بهداشت و درمان را بر خود مطاع می‌دانیم و اعلام می‌کنیم که ظرفیت و توانایی خود را در جهت همکاری با وزارت بهداشت به کار می‌گیریم و هرگونه برخورد ناشایست را در شأن خادمان دلسوز کشور نمی‌دانیم و آمادگی خود را جهت شرکت در جلسات پیشنهادی ایشان در راستای حفظ سلامت مردم و صلاحدید آن وزارت محترم اعلام می‌نماییم.

و السلام علیکم و رحمه ا…

حامیان طب اسلامی ایرانی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا