خط مشی احیای سلامت در بازنشر مطالب مندرج در دیگر منابع

خط مشی احیای سلامت در بازنشر مطالب مندرج در دیگر منابع

مجموعه احیای سلامت همواره سعی نموده است تا با تدوین یا باز نشر مطالب مفید در حوزه تغذیه، سبک زندگی، تدابیر طبی و کشاورزی در جهت ارتقای دانش حامیان احیای سلامت و علاقمندان این حوزه گام بردارد.
در این راستا برخود لازم می دانیم تنها مطالبی در رسانه های احیای سلامت منتشر گردند که مورد تایید و بر اساس موازین و چارچوب های هیات تحریریه احیای سلامت باشند و هرآنچه مورد تایید و مدنظر نیاکان، حکما و علمای ماست از کتاب های ارزشمند استخراج می نمایند و لاغیر.
لذا در باز نشر مطالب از دیگر منابع رویکرد ذیل همواره عمل می گردد:
– بخش هایی از متن مندرج در مطالب منتشره در رسانه های مختلف که با رویکرد رسانه های احیای سلامت متناقض می باشد، (بدون لطمه به کلیات متن منتشره) حذف و سپس مابقی مطلب در رسانه های احیای سلامت منتشر می گردد.
– عبارات یا اصطلاحاتی که مورد تایید احیای سلامت نمی باشد؛ با عناوین مورد قبول احیای سلامت جایگزین می گردند و یا اینکه بعد از ذکر نام آنها، در داخل پرانتز عنوان صحیح آن درج می گردند.
– مواد غذایی که خوردن آنها مورد تایید هیات تحریریه احیای سلامت نمی باشد؛ با مواد غذایی مورد قبول احیای سلامت جایگزین می گردند و یا اینکه بعد از ذکر نام آنها، در داخل پرانتز نوع سالم آن درج می گردند.

 

به طور مثال می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

برای بزرگنمایی، روی تصویر کلیک نمایید

منبع:هیات تحریریه احیای سلامت
کدمطلب: M97051001

‫۲ دیدگاه ها

  1. با سلام از احیای سلامت عصاره نعنا را خرید کردم ک برای ریزش مو میخام استفاده کنم نحوه مصرفش را بفرمایید ک باید رقیق بشه یا ن بصورت خالص ب سر ماساژ بدیم،البته این عصاره ک برا فروش گذاشتید گویا خوراکی هست ولی من میخام برا ریزش مو ازش استفاده کنم،اگه نمیشه بگید لطفا

    1. سلام علیکم
      برای ریزش موهای کلی کاربرد ندارد ولی برای ریزش موی سکه ای می تواند مفید باشد، به این صورت که یک الی دو قطره از آن را با روغن سیاهدانه اصل مخلوط کرده و به موضع بمالند
      ضمنا برای عضویت در گروه های مجازی خانواده بزرگ نگاه احیای سلامت (مورد تایید حکیم دکتر روازاده) جهت پرسش و پاسخ طبی و دستیابی به پاسخ سوالات خود؛ شماره زیر را در تلفن همراه ذخیره و یک پیغام در سروش و یا تلگرام به آن ارسال نمایید.
      ۰۹۹۰۷۶۰۰۱۶۰
      گروه مدیریت سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا