رفع مشکلات غدد با پیاز

پیاز خواص درمانی مفیدی برای رفع پرکاری و کم کاری تیروئید دارد با میکروب زدایی قوی تاثیرات مثبت زیادی روی سلامتی افراد مصرف کننده میگذارد اگر به عارضه های مختلف در تیروئید دچار هستید پیاز مصرف کنید

پیاز یکی از قدیمی ترین سبزیجات شناخته شده مورد استفاده انسان است و پیاز می تواند به عنوان یک درمان طبیعی برای بسیاری از بیماری ها و حفظ سلامت بدن استفاده شود.
د راین ماده غذایی مواد مغذی کربوهیدرات، پروتئین های گیاهی و اندکی چربی به وفور دیده می شود. اما دلیل واقعی خوردن پیاز آن است که پیاز منبع غنی از ویتامین ها و مواد معدنی است که آن را به یک گنج خوراکی تبدیل کرده است.
بسیاری از ویتامین ها، مواد معدنی،عناصر کمیاب و هورمونهای گیاهی در پیاز یافت می شوند از جمله این ویتامین ها و مواد معدنی میتوان پتاسیم، گوگرد، ویتامین های K ,C,B1,B2 و بتا کاروتن را نام برد همچنین پیاز در بدن مانند انسولین عمل می کند.
این سبزی به دلیل خاصیت ضد میکروبی قوی میتواند به منظور پاک سازی پوست از باکتری ها مورد استفاده قرار گیرد. در داخل پیاز اسید فسفریک وجود دارد که موجب بهبود گردش جریان خون می شود به همین دلیل یک درمان سنتی فوق العاده عالی برای درمان غده تیروئید است.
شب ها قبل از رفتن به رختخواب، یک پیاز قرمز را از وسط دو نصفه کنید به طوری که آب پیاز از هر نیمه آن خارج شود. با استفاده از نیمی از پیاز با انجام حرکات دایره ای در ناحیه غده تیروئید گردن خود را ماساژ دهید.
پس از ماساژ گردن با پیاز بدون شستن گردن خود به رختخواب بروید به طوری که آب پیاز در تمام طول شب بر روی گردن شما باقی بماند که این امر باعث تحریک و بهبود عملکرد غده تیروئید به طور طبیعی شود

منبع:سایت روزنامه پزشکی ایران

ghodad-piaz-rasad-72-tel

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا