شواهد بسیاری درباره سرطانزا بودن محصولات تراریخته وجود دارد

استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران با تاکید بر اینکه سلامت محصولات دستکاری شده ژنتیکی مورد تردید است، گفت: شواهد و مقالات بسیار زیادی وجود دارد که این محصولات باعث بیماریهای بسیاری همچون انواع حساسیتها و سرطانها شده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ نعمت خوانساری در  سخنانی با عنوان «چرا قانون ملی ایمنی زیستی، امنیت غذایی مردم را تامین نمی‌کند» اظهار کرد: در پروتکل کارتاهنا هم اصل احتیاطی در نظر گرفته شده چرا که به سالم بودن یا نبودن محصولات تراریخته اطمینان ندارند بنابراین سالم بودن این محصولات باید بررسی شود.

وی ادامه داد: شواهد و مقالات بسیار زیادی وجود دارد که این محصولات باعث بیماریهای بسیاری همچون انواع حساسیتها و سرطانها شده است.

این استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران و متخصص علوم آزمایشگاه بالینی و ایمونولوژی تصریح کرد: مقالات متعددی حاکی از خطرناک بودن این محصولات است، به همین منظور نگرانیها در خصوص محصولات دستکاری شده ژنتیکی بیهوده و بی‌پشتوانه نیست.

خوانساری با انتقاد از قانون ایمنی زیستی مصوب سال 88 گفت:‌ قانون ایمنی زیستی مصوب سال 1388 مملو از تناقض است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا