طرح جنجالی «خودکشی به کمک پزشکان» در مجلس عوام کانادا تصویب شد

نمایندگان مجلس عوام کانادا بامداد چهارشنبه طرح جنجالی خودکشی به کمک پزشکان را به تصویب رساندند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، طرح جنجالی «خودکشی به کمک پزشکان» که در روزهای گذشته به طرح بحث‌های مختلف درباره اخلاقی بودن این اقدام منجر شده بامداد چهارشنبه با 186 رأی موافق در برابر 137 رأی مخالف در مجلس نمایندگان کانادا (مجلس عوام) به تصویب رسید.

مطابق گزارش رسانه‌های کانادایی از جمله شبکه خبری «سی‌بی‌اس»، این طرح اکنون باید به مجلس سنا برود و در صورت تصویب، با امضای نخست‌وزیر کانادا به قانون تبدیل شود. انتظار می‌رود سناتورها، ماده‌های قانونی زیادی برای الحاق به این طرح پیشنهاد بدهند.

نخست‌وزیر کانادا، از این طرح که کمک پزشکان به مرگ افراد دارای مشکلات جسمی حاد و بیماری های لاعلاج را قانونی می‌کند حمایت کرده و آن را پیشرفتی در احقاق حقوق و آزادی های فردی افراد خوانده است.

رهبران ادیان مذهبی، از سوی دیگر، با بیان اینکه این طرح بر خلاف کرامت انسان‌ها است با آن به مخالفت برخاسته و بر ضرورت حمایت‌های روانی، معنوی و احساسی از بیماران، به جای فرستادن آنها به کام مرگ تأکید کرده‌اند.

 

یک دیدگاه

  1. غربی ها و وهابی ها وحشی هستن و وحشیگری در ژن و DNA شون نسل به نسل منتقل شده .
    همین صهیونیستها و آمریکایی ها و انگلیسی ها که رژیمهای کشورهای غربی و عربی رو به دست گرفتن اجدادشون در قرون وسطی (و همچنین وهابی ها در زمان ائمه(ع) ) و بعد از اون شکنجه های وحشیانه و وحشتناک و ناباورانه ای روی مردم اعمال میکردن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا