قابل توجه کلیه عزیزان دوستدار تغذیه سالم

با کمال احترام به عرض می رساند:

آقای دکتر روازاده به عنوان درمانگر، پژوهشگر و یکی از احیاگران طب جامع اسلامی ایرانی، حامی تولید کنندگان داروها و مواد غذایی سالم هستند و به طور کلی صحت و سلامت محصولات سالم را تأیید می کنند لذا پردازش جزئیات ترکیبات محصولات و یا خطاها و بی دقتی هایی که در ساخت آنها اتفاق می افتد به هیچ وجه به عهده ایشان نمی باشد بلکه تولید کنندگان هر دارو یا ماده غذایی خودشان در مورد اشکالات موجود باید پاسخگو باشند و در صورت خطا در این زمینه مواخذه می گردند.

دکتر روازاده تولید کننده و سازنده دارو نیست بلکه حامی تولید کنندگان با وجدان و درستکار است و آن دسته از افرادی که با مشکلی در ترکیبات محصولات مورد تأیید دکتر روازاده مواجه شده اند و به دقت آنها را در آزمایشگاه آزموده اند می توانند تولید کنندگان آن محصول خاص را مورد انتقاد قرار دهند و با این کار قدم خیری در راه احیای فرهنگ تغذیه سالم بردارند و ما را نیز مطلع کنند تا با نظارت دقیق تر رفع اشکال یا دفع فاسد نماییم.

البته قابل ذکر است افرادی که پی در پی به شخص ایشان اهانت های ناروا می کنند، بدانند که ایشان این تخلفات را به لحاظ قانونی پی گیری خواهند نمود.

دکتر روازاده همچنان از کلیه افرادی که در امر محصولات غذایی سالم فعالیت دارند حمایت لازم را دریغ نمی دارند و از هر گونه تلاش در این حوزه استقبال می نمایند و از منتقدین ضمن تشکر فراوان از توجه ایشان پیشنهاد می کند خود را عضو فعال این مجموعه قرار داده تا در کار عرضۀ محصولات دیگر دوستان بهبودی بیشتری حاصل شود.

جهت همکاری مستقیم:

تماس با روابط عمومی: 66920128-021

آدرس ایمیل: tji1378@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا