لاغر کردن اندام دچار چاقی مفرط

برای لاغر کردن اندام چاق باید به هر چیزی که خشکی به‌بدن بدهد رجوع کرد. مثل اسهال و تعریق و تقلیل در غذا خوردن و خواب کم و استحمام خشک که در آن آب استعمال نشود. به خوردن ادویه جات حار (گرم) و خشک مانند فلفل دارچین و از این قبیل روی اورند. ورزش بلغم سوز انجام دهند

? ورزش دافع بلغم ?

✅ قبل از ناهار یا صبحانه (ترجیحا قبل از ناهار) بیست دقیقه تند پیاده روی کنید که بدن کاملا عرق کند و ضربان قلب بالا برود و تنفس به تواتر بیفتد و وقتی کاملا عرق کردید پیاده میایید به خانه تا عرقتان خشک شود، بعد به حمام میروید زیر دوش آب ولرم (نه سرد و نه گرم) و بدن رو لیف و صابون میزنید سپس از حمام بیرون میایید و میخوابید و وقتی بیدار شدید ناهار رو می خورید.

?نکته: زمانی که می خوابید نباید کسی شما رو بیدار کند و یا از این قبیل عوامل موجب بیداری شما شود و باید خودتان بطور طبیعی بیدار شوید

➖هرروز زمان خوابتان را محاسبه و یادداشت می کنید و مشاهده می کنید هر روزی که می گذرد زمان خواب کمتر می شود مثلاً شخصی روز اول سه ساعت می خوابد، روز بعد می شود دوساعت و چهل و پنج دقیقه و….
و این کار را باید تا زمانی ادامه داد که زمان خواب بعد از حمام به نیم ساعت برسد و کمتر از آن نشود و بعد از آن ورزش را ادامه ندهید‌.

?این کار را حدودا به مدت سه هفته انجام دهید اما?

❓❗️توجه: اگر شخصی بعد از چند روز زمان خوابش به نیم ساعت رسید باید ورزش را قطع کند و ادامه ندهد
زیرا طول درمان باتوجه به مقدار بلغم موجود در بدن هر فرد متفاوت است.

 

منبع: قانونچه‌
گردآورنده: یکی از حامیان احیای سلامت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا