معرفی محصولات و داروها: شربت حیات

ترکیبات: عرقیات طبیعی، سرشار از ریزمغذی های مورد نیاز بدن از جمله: پتاسیم، منیزیم، منگنز، آهن، سدیم و…

موارد مصرف: این دارو اساس و پایه درمان همه بیماری هاست. مقاوم نمودن سیستم ایمنی و دفاعی بدن در مقابل بیماری، نافع برای جلوگیری از گرفتگی عضلات و اسپاسم و کمک کننده به رفع دردهای عضلانی و مفاصل، رفع نارسایی های تنفسی، کاهش سردردهای شدید میگرنی، کمک به درمان برای بیماری های قلبی، همچنین تقویت کننده حنجره، نافع برای ورزشکاران جهت باز شدن و افزایش قدرت تنفس

نحوه مصرف: یک ساعت قبل از فعالیت یک استکان به همراه یک قاشق مرباخوری عسل و کنجد خرد شده میل شود.

مدت زمان مصرف: یک استکان صبح و یک استکان عصر به مدت یک هفته و در صورت نیاز تکرار شود.

منع مصرف: به هیچ عنوان ندارد.

مزاج:سرد و تر

منابع: مخزن الادویه ، قرابادین ،تحفه حکیم مؤمن، اکسیر اعظم

توجه: برای سازگاری با طعم آن فرد می تواند هر مقدار که مناسب می داند آب به آن اضافه نماید.

یکی از خصوصیات این دارو این است که افراد می توانند این دارو هم برای خود و هم برای دیگران تجویز نمایند در واقع بر خلاف تمامی داروها با این دارو می توان خود درمانی و دیگر درمانی کرد. از نادرترین داروهایی است که بدون عارضه جانبی می توان در خود درمانی و دیگر درمانی از آن بهره برد.هر کس می تواند طبق نظر خودش برای هر نوع بیماری بدون علت یابی این دارو را استفاده نماید همان طور که نان و آب را استفاده می کند.  

این محصول را می توانید از عطاریهای معتمد مجموعه نگاه احیای سلامت (مورد تایید آقای دکتر روازاده) تهیه نمایید.

نوشته های مشابه

‫۲۰ دیدگاه ها

  1. سلام با تشکر فراوان از تلاشهای شما و ارائه این داروی فوق العاده میخواستم بدونم از این دارو برای خردسالان زیر 1 سال {9 ماهه مثلا} میشه استفاده کرد واگر بله به چه مقدار و به چه شکلی؟

  2. سلام پسر ۳ ماهه ام مدتی است رگه های خونی در مدفوع دارد دکتر گفت الرژی به پروتئین گاوی است و تمام لبنیات و حتی آجیل بادام روغن تخم مرغ گوشت گوسفند را از رژیم غدایی خودم حذف کرد و گفتن باید فقط از روغن ذرت استفاده کنم ایا از شربت حیات برای فرزندم میتوانم استفاده کنم ؟ درمانی در طب سنتی دارد چون با این رژیم شیرم خیلی کم شده

  3. باسلام و احترام .باتوجه به خواص وفایده بالای این شربت و اینکه تامین کننده خوبی از ریز مغذی های بدن هست آیا افراد بلغمی با غلبه بلغم میتوانند با مسهل این شربت را مصرف کنند یا بهتر است مصرف نکنن؟ و اگر میتوانند مصرف کنند با چه مسهلی مصرف کنند؟

    1. با سلام و احترام
      مصرف شربت حيات براي همگان توصيه ميشود و منع مصرفي ندارد
      عسل و كنجد را ميتوانيد به عنوان مسهل استفاده كنيد
      گروه مديريت سايت

    1. باسلام و احترام
      با تماس با روابط عمومی و اعلام محل سکونت، آدرس نمایندگی های مورد اعتماد احیای سلامت خدمتتان عرض خواهد شد.
      02166920128
      گروه مدیریت سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا