همه بخوابید وزارت بهداشت بیدار است!!

برتراند راسل یکی از فیلسوفان معاصر غرب است، هر چند ما مدافع فلسفه او نیستیم ولی حرفهای جالبی هم دارد، او در یکی آثار خود می نویسد، در قرون وسطی، دو دانشجوی مدرسه اسکولاستیک، مناظره سختی می کردند که اسب چند دندان دارد؟

یکی از راه رسید و صحبت های آنها را شنید و با تعجب گفت: خوب بروید یک اسب پیدا کنید و دندانهایش را بشمارید!!! گفتند: تو چه ابله ای هستی! ما داریم بحث علمی می کنیم این هم شد راه حل که شما ارائه می کنی؟!

از این موضوع تعجب کردید؟ پس بهتر است بدانید که شبیه همان دانشجویان مکتب اسکولاستیک الان در ایران حضور دارند!

بر اساس آمار رسمی دولتی ۲۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در ۶۰ مرکز سراسر کشور تحت آموزش می باشند و برای آنها دو مدرسه درست شده است. آمار جهانی مبتلایان به اوتیسم ۱ کودک مبتلا به ازای هر ۴۶ کودک می باشد.

وقتی از دانشمندان وزارت بهداشت سوال می کنید، ریشه شیوع ابتلاء به  اوتیسم چیست؟ با ژست علمی پاسخ می دهند، هنوز نمی دانیم!

در جواب می گویید، در دنیای غرب عده ای دانشمند، ادعا کرده اند که دلیل شیوع اوتیسم در جهان، جیوه های واکسن های تزریقی به کودکان می باشد، شما این فرضیه را بگیرد و در مورد صحت یا سقم آن تحقیق کنید، یعنی میزان جیوه های بدن کودکان واکسن زده و نزده را مقایسه کنید و تاثیر جیوه بر روی بیماری اوتیسم را بررسی کنید، اگر جواب مثبت بود در سیاست واکسیناسیون تجدید نظر کنید این که کار سختی نیست!

می گویند ای ابله! علم ستیز! مداخله گر! بیماری اوتیسم یک بیماری کاملا علمی است و جز دانش آموختگان طب مولکولی، کسی حق اظهار نظر در مورد آنرا ندارد، اگر در کار ما مداخله کنی بر اساس قانون بین ۶ ماه تا ۲ سال زندان دارد! گویا هنوز در قرون وسطی به سر می بریم!!!

منبع: آنتی بیوتروریسم

وزارت بهداشت

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. جا دارد معاونت بهداشت را از این وزارتخانه منفصل کرده و نهاد مستقلی برای آن در نظر گرفته شود زیرا با وضع موجود کسی به فکر بهداشت مردم نیست بلکه روال این است که سکوت کنیم و نادیده بگیریم تا مردم مریض شوند و بعد با درمان آنها کاسبی کنیم…. متاسفانه

    در حالی که عمده دستورات طب سنتی و ایرانی و اسلامی بر پیشگیری از بیماری ها استوار است و در مراحل بعدی و خاص به درمان می پردازد اما طب غربی اسیر دنیا طلبی شده و می خواهد مردم مریض باشند تا کاسبی اش برقرار بماند…

  2. واقعا جای تاسف دارد یک عده بی سواد نام دکتر، مسئول و دانشمند را روی خود میگذارند اما هیچ علم و مسئولیتی در قبال جان و زندگی مردم ندارند!
    فقط به فکر کاسبی و راحتی خودشان هستند. تف به ذاتشان… لعنت خدا به این ها باد.
    راه چاره چیست چه کاری از دست ما بر می آید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا