هیئت اعزامی اسرائیل به بحرین با نمایندگان آل‌خلیفه شراب خوردند و رقصیدند!

رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند:
گروه‌های مقاومت فلسطینی حضور هیئت صهیونیستی در بحرین را محکوم و آن را «بی‌شرمانه» توصیف کرده‌اند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) استقبال رژیم بحرین از هیئت صهیونیستی را باعث جریحه‌دار شدن احساسات مردم فلسطین عنوان کرد و از کشورهای اسلامی و عربی خواست تا همه اشکال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را متوقف کنند.
به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های عربی، حماس با انتشار بیانیه‌ای اقدام رژیم  آل‌خلیفه در میزبانی از هیئت صهیونیستی و دیدار گروهی از شخصیت‌ها و تجار بحرینی با صهیونیست‌ها را «شرم‌آور» و «توهین‌آمیز» عنوان کرد و افزود، «حضور هیئتی از رژیم صهیونیستی در بحرین در شرایطی انجام می‌گیرد که حمایت‌های جهانی از مسئله فلسطین و حمایت از حقوق مردم فلسطین این روزها افزایش یافته است.»
این موضع‌گیری پس از  افشاگری ویکی‌لیکس درباره ارتباط آل‌خلیفه با رژیم صهیونیستی و انتشار این اسناد از سوی رسانه‌های صهیونیستی صورت می‌گیرد. شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی توضیحات و تصاویر مراسم رقص و پایکوبی صهیونیست‌ها در بحرین را منتشر کرد. این هیئت یهودی که به مناسبت عید «حنوکا» (عید روشنایی) با بازرگانان بحرینی می‌رقصیدند، از نیویورک به این کشور سفر کردند و همه اعضای آن بازرگان نبودند. بنابر اعلام کانال دهم رژیم صهیونیستی «جنبش حباد» که به منامه سفر کرد، آهنگ «صهیونیسم» را خواند که از بارزترین جملات آن، این است که «هیکل (ادعایی) را بنا خواهیم کرد، هیکل را بنا خواهیم کرد و شهر صهیون پر خواهد شد» (که اشاره به شهر اشغالی قدس دارد) اما واکنش و همنوایی آل‌خلیفه با آهنگ‌های صهیونیستی جنجال‌برانگیز بود. سفر هیئت صهیونیستی به بحرین که اواخر هفته گذشته در قالب یک هیئت تجاری انجام گرفته، جنجال زیادی به پا کرده و خشم فعالان شبکه‌های اجتماعی جهان اسلام و عرب را علیه دولت این کشور برانگیخته استسایت صهیونیستی «تایمز اسرائیل» پیش‌تر فاش کرده بود که این خاخام‌ها به دعوت شخص حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین به این کشور سفر کرده‌اند. پیش‌تر پایگاه افشاگر «ویکی‌لیکس» نیز از همکاری سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی با سازمان‌های امنیتی آل‌خلیفه برای سرکوب انقلاب بحرین خبر داده بود.
سازمان دیده‌بان حقوق بشر نیز اعلام کرده بود که تحقیقات جدید نشان می‌دهد رژیم آل‌خلیفه با استفاده از تجهیزات ساخت رژیم صهیونیستی که از شرکت «سیلیبریت» خریداری کرده، تلفن همراه فعالان بحرینی را شنود کرده و علیه آنها در دادگاه استفاده می‌کند. همچنین روزنامه انگلیسی «گاردین» پیش‌تر از همکاری شرکت‌های تجاری و هواپیمایی صهیونیستی با شرکت‌های بحرینی و تاسیس دفاتر تجاری و بازرگانی آنها در منامه خبر داده بود.
علمای بحرین نیز در بیانیه‌ای در واکنش به سفر هیئت صهیونیستی به بحرین، عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی را اقدامی «خطرناک» دانسته و اعلام کردند که هرگز دشمن غاصب اسرائیل به دوست آنها تبدیل نمی‌شود. علمای بحرین همچنین تاکید کرده‌اند، تا زمانی که در بحرین مسلمانی باشد، رژیم صهیونیستی هیچ جای پایی در آن نخواهد داشت.

raghs-telegram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا