پیام رهبر انقلاب در پی حادثه ساختمان پلاسکو / پیام تسلیت احیای سلامت

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

حادثه­ دردناک آتش­‌سوزی مایه­ اندوه و نگرانی عمیق اینجانب است/ تلاشها باید برای نجات جان گرفتارشدگان جهت­‌دهی شود

رهبر انقلاب در پی حادثه دردناک آتش‌سوزی و فروریختگی ساختمان در مرکز تهران پیامی صادر کردند. متن این پیام به شرح زیر است:

حادثه­‌ی دردناک آتش­‌سوزی و فروریختگی ساختمان در مرکز شهر مایه­ اندوه و تأسف و نگرانی عمیق اینجانب است. شهامت و فداکاری آتش­‌نشانانی که در عملیات نجات مردم، خود دچار حادثه­‌ی خطیر شده و در حال فداکاری متعهدانه به امتحانی دشوار گرفتار آمده­‌اند، دل را از تحسین و تمجید و نیز از نگرانی و اندوه، آکنده میسازد.

در حال حاضر همه­‌ی تلاشها باید برای نجات جان گرفتارشدگان جهت­‌دهی شود. رسیدگی به علل حادثه مسأله­‌ی بعدی است.

از همه مسئولان میخواهم همانگونه که در این چند ساعت، تلاش کرده­‌اند کار مجاهدانه­‌ی خود را ادامه دهند و وظیفه­‌ی فوری را بر هر حرف و حدیثی مقدم بدارند.
خداوند کمک فرماید انشاءالله.
 سیدعلی خامنه­‌ای
۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۵ 

 ********************************************

پیام تسلیت موسسه پژوهشی درمانی احیای طب جامع ایرانیان:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه آتش‌سوزی و فرو ریختن ساختمان عظیم پلاسکو در شهر تهران که شهادت و مصدومیت جمعی از آتش‌نشانان شجاع و دلیر را به دنبال داشت، موجب تاسف و تاثر عمیق همگان گردید.

بی‌شک از جان‌گذشتگی‌ها، شهامت و شجاعت عزیزان آتش‌نشان که همواره خالصانه جان عزیزشان را برای نجات دیگران به خطر می‌اندازند هیچگاه از اذهان تاریخ و ملت قدرشناس پاک نمی‌شود.

ضمن عرض تسلیت به خانواده جان‌باختگان و آرزوی صبر و سلامتی برای مصدومان این حادثه و تسلیت به مردم ایران، ان شاء الله با تلاش خستگی ناپذیر امدادرسانان، سایر عزیزان که زیر خروارها خاک محبوس اند، به سلامت بیرون آیند.

 pelasko-tel

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا