گزارش سخنرانی حکیم دکتر روازاده در استان قزوین + تصاویر

به لطف و عنایت حق تعالی، در ادامه سلسله سخنرانی های حکیم دکتر حسین روازاده، ایشان در روز چهارشنبه مورخ 9 اسفندماه 1396 مهمان اهالی محترم استان قزوین شدند.

که بدین وسیله مراتب سپاس و تقدیر خود را از فرماندهی محترم تیپ و سپاه صاحب الامر، نماینده محترم ولی فقیه استان قزوین، و حامیان تغذیه سالم اعلام کرده و از همه این عزیزان برای ادامه حمایت همه جانبه از توسعه فرهنگ غنی طب اسلامی دعوت می نماییم.

برنامه اول:

تیپ و سپاه حضرت صاحب الامر (عج)

برنامه دوم:

مسجد النبی


برنامه سوم:

دیدار با خانواده جانباز

جانبازان صاحبان اصلی این انقلابند.      امام خمینی (ره)

آقای دکتر روازاده روز گذشته با جانباز سرافراز انقلاب آقای جدلی ها که اکنون دانشجوی دکترای تاریخ است، دیدار کردند.

در این دیدار پس از گفتگو در مورد جانفشانی‌های جانبازان عزیز و برخی مسائل تاریخی، آقای دکتر روازاده از وضعیت سلامت ایشان و خانواده محترمشان جویا شده و ایشان را معاینه نمودند.

این جانباز عزیز از بی حسی انگشتان دست چپ cts و محدودیت حرکت کتف راست شکایت داشتند و همسر محترمشان نیز به آرتروز زانوها و محدودیت حرکت کتف راست مبتلا بودند. به حول و قوه الهی آقای دکتر بعد از معاینه دقیق و تجویز داروهای لازم، با انجام اعمال یداوی و ردّادی، دردها و شکایت این بزرگوار و گرامیشان را مداوا نمودند و این خانواده عزیز از انجام چند عمل جراحی که جراحان برای زانو، کتف و مچ دست این عزیزان در نظر گرفته بودند بی‌نیاز شدند.

 



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا