خبرگزاری تهران نیوز ؛ ?دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران: دولت باید از مدیران ناکارآمد و نفوذی پاکسازی شود

 

?دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران:

دولت باید از مدیران ناکارآمد و نفوذی پاکسازی شود

 

? *خبرگزاری تهران نیوز* ؛ حکیم دکتر حسین روازاده؛ دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در اظهاراتی عنوان کرد در سه ماه گذشته شاهد روندی در برخی از امور هستیم که گویای نقش مدیران و شبکه نفوذ دولت لیبرالی در تصمیم گیری ها است.

 

?به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران با بیان اینکه این تشکیلات با حمایت از دولت انقلابی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری، به یکی از رسالت های خود در عرصه سیاسی عمل کرده؛ گفت: تشکیل دولت انقلابی و اسلامی پس از سال ها حضور مدیران لیبرال با رفتارهای کدخدامنشانه، در دل مردم ایران نوری از امید روشن کرد. خون دل های زیادی در سال های گذشته خوردیم.

 

?دولتی بر سر کار بود که حیات و ممات مردم را به دیپلماسی منفعلانه گره زده بود و معیشت مردم و اقتصاد بازار را به خاطر سیاست های غلط به بحران کشاند. پس لرزه های زمین لرزه دولت لیبرال همچنان باقی است و دولت کنونی با چالش هایی روبه رو است که میراث دولت قبل است.

 

?وی افزود: رویکردها و راهبردها تغییر کرده ولی در بدنه دولت و مدیران میانی کسانی هستند که دارای منش لیبرالی و یادگار دولت سابق هست، هرچند در این بین نباید از نقش تخرییی افراد نفوذی دشمن غافل شد. پاکسازی دولت از مدیران لیبرال و نفوذی، امری اساسی است؛ چرا که این افراد به صورت منسجم و سازماندهی شده، هر آنچه در توان دارند برای جلوگیری از به ثمر رسیدن طرح های دولت انقلابی به کار می گیرند.

 

?دکتر روازاده با اشاره به اینکه معتقد است در هر وزارتخانه و سازمان دولتی، تعدادی هستند که نقش کاملاً مخربی دارند، عنوان کرد: بنده معتقدم کسانی که در مدیریت های میانی و خرد هستند، در کار وزارتخانه ها و سازمان های دولتی خلل ایجاد می کنند. آنها به عنوان مجریان سیاست های بالادستی به نحوی عمل می کنند که این دستورالعمل ها به صورت ناقص یا کاملاً برعکس اجرایی شوند تا خروجی و نتیجه مغایر با سیاستگذاری وزرا و معاونین وزارتخانه ها باشد.

 

?برای نمونه در حالیکه رهبر معظم انقلاب اسلامی اجرایی شدن سند 2030 را ممنوع کردند ولی شاهد اجرای برخی از بندهای آن در آموزش و پرورش بودیم. چرا این اتفاق افتاد؟ چون دشمن می داند باید ذهن و فکر کودکان را از همان زمان شکل گیری و یادگیری تسخیر کند و آنها را به عنوان سربازان آینده خود درآورد. مقاومتی که در بدنه مدیریتی آموزش و پرورش پس از ابلاغ ممنوعیت اجرای سند 2030 بود، به خاطر وجود مدیران نفوذی و لیبرالی بود که مأموریت داشتند به هر نحو شده، سند را اجرایی کنند. آنها به مدیران بالادستی گزارش نمی دهند بلکه به شبکه های نفوذی که به آن متصل هستند گزارش کار می دهند و دستور می گیرند!

 

?دبیر کل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تربیت نیروهای نفوذی برای کارشکنی در امور حکومتی و حاکمیت جمهوری اسلامی از سوی دشمنان در دستور کار بوده؛ اظهار داشت: تأخیر در به ثمر رسیدن طرح هایی که به ارتقای انقلاب و نظام می انجامید و یا جلوگیری از شکل گیری زنجیره تمدنی ایران اسلامی، به خاطر شبکه نفوذ و لیبرال بوده است. این شبکه تا حدی می تواند تأثیر گذار باشد که در سیاستگذاری ها نیز نقش آفرینی کند. در دهه 60 ما با رشد خوب جمعیت روبه رو بودیم که می توانست جمعیت آینده ایران را برای همیشه تضمین کند، ولی این روند ناگهان در دولت سازندگی متوقف شد و سیاست های سرکوب جمعیتی به کار گرفته شد.

 

?افرادی در نقش مشاور و مدیر، مسئولان ارشد را درباره جمیعت به انحراف کشاندند و تصمیم غلطی گرفته شد که عواقب آن را امروز شاهد هستیم. در حال حاضر سیاستی کاملاً عکس سه دهه قبل تصویب شده؛ چرا که جمعیت ایران در حال پیر شدن است و جایگزینی نسلی براساس استانداردهای جمعیتی روی نداده است. چه کسانی از کاهش جمعیت ایران منتقع می شوند که نه تنها جمعیت، بلکه بنیان خانواده ها را نیز نابود کردند؟

 

?جمعیت خود یک مؤلفه اساسی در قدرت و بقای یک کشور است و دشمن با علم بر این موضوع، قصد داشت ایران را به سرزمینی با جمعیت پیر و منفعل تبدیل کند که خوشبختانه با تلاش حاکمیت و نمایندگان مجلس انقلابی و دولت، سیاست حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تصویب شد تا این رویه مخرب، متوقف شود.

 

?دکتر روازاده افزود: سیاستگذاری های غلط در بخش های زیست محیطی، کشاورزی، دامداری، جمعیتی، فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان و … آینده یک کشور را با چالش و بحران روبه رو می سازد. دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی زمانیکه با فعالان محیط زیستی برخورد کرد و شبکه نفوذ آنها را کشف کرد، دشمنان و رسانه هایشان بسیج شدند تا آنها را تنها دوستداران محیط زیست ایران جا بزنند و فشارها را از سوی نهادهای بین المللی افزایش دادند تا مسئولان از تصمیم خود عقب نشینی کنند، ولی مشخص شد چه شبکه پیچیده جاسوسی پشت اقدامات به ظاهر بشر دوستانه پنهان است.

 

?در حوزه کشاورزی و دامداری، بذرها و دام های بومی ایران را با جایگزین کردن گونه های غیربومی نابود کردند. گونه هایی که نه تنها با طبعیت ایران سازگار نبودند، بلکه باعث نابودی خاک شده است. در همین موضوع تنش آبی که کشاورزان عزیزمان با آن روبه رو هستند، چه سیاستگذاری غلطی وجود داشته که کشاورزی در تمدن هفت هزارساله ایران را نشانه رفته است؟ اگر کشاورزان در چند دهه گذشته به این کار ورود کرده اند که حالا آب برای کشت نداشته باشند؟ چند هزار سال کشاورزی بوده و آب نیز برای آبیاری، ولی دشمنان قنات های ما را نابود کردند و روش های بومی کشاورزی را که با مدیریت صحیح آب، محصولات بسیار باکیفیت تولید می کردند، به نابودی کشانده اند.

 

?دبیر کل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در پایان عنوان کرد: بنده به عنوان دبیرکل یک حزب ریشه دار که با اقشار مختلف جامعه در ارتباط است، هشدار می دهم تا زمانیکه مدیران نفوذی و لیبرال در ساختار باقی بمانند، کارها کند پیش خواهد رفت یا منحرف خواهد شد. دولت انقلابی جناب آیت الله رئیسی، در ابتدای راه است و باید با تمام وجود از این دولت حمایت کرد. در زنجیره تمدنی که رهبر معظم انقلاب اسلامی ارائه فرمودند، ابتدا انقلاب اسلامی، سپس نظام اسلامی، به دنبال آن دولت و جامعه اسلامی و در نهایت امت اسلامی شکل می گیرند. در رسیدن به جامعه اسلامی، تمام ارکان و قوا باید بر اساس اهداف، آرمان ها و ارزش های اسلامی شکل گیرند و زمینه ساز جامعه اسلامی شوند. جامعه ای که به گفته رهبر عزیزمان، جامعه‌ عادل، برخوردار از عدالت، جامعه‌ آزاد، جامعه‌ای که مردم در اداره‌ کشور، آینده‌ خود و پیشرفت خود دارای نقشند، دارای تأثیرند.

 

?جامعه‌ای دارای عزت ملی و استغنای ملی، جامعه‌ای برخوردار از رفاه و مبرای از فقر و گرسنگی، جامعه‌ای دارای پیشرفت های همه‌جانبه – پیشرفت علمی، پیشرفت اقتصادی، پیشرفت سیاسی – و بالأخره جامعه‌ای بدون سکون، بدون رکود، بدون توقف و در حال پیشروی دائم است. از این رو ما به عنوان یکی از احزاب سیاسی پرسابقه باید نقش خود را در این برنامه ریزی الهی ادا کنیم و زمانیکه نقدی یا پیشنهادی به دولت، مجلس و سایر ارگان ها ارائه می کنیم، رویکرد ما کاملاً حمایتی و دلسوزانه است و در صورت نقد نیز، باید در راستای نقد سازنده تفسیر شود. معتقدم آینده بسیار روشنی در انتظار مردم است و جامعه با صبوری از مواهب دولت انقلابی به زودی برخوردار خواهد شد.

 

?? برگرفته از سایت جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا