معرفی محصولات و داروها: نوره اعلاء

ترکیبات: زرنیخ، فسفر، گوگرد، آهک و …

خواص: ضد عفونی کننده و پاک کننده و نرم کننده پوست و دارای ماده ای فوق العاده برای درمان سرطان است. این ماده از ترکیب آهک و زرنیخ تشکیل شده که آن را به کانادا و آلمان صادر می کنند تا از آن آرسنیک تری اکساید تهیه کرده و به عنوان داروی ضد سرطان به کار رود. در واقع استفاده از نوره یک نوع شیمی درمانی سالم و طبیعی و بدون عوارض است.

طریقه مصرف: نوره را داخل پارچۀ نخی ریخته و داخل کاسۀ آب جوش بگذارید حدود ده دقیقه که گذشت و پارچۀ محتوی نوره به خوبی خیسانده شد آب را خالی کرده و از خمیر نوره که داخل پارچه است استفاده کنید. برای هر فرد مدت زمان مناسب مصرف آن تا وقتی است که مو از بدن جدا شود.

تذکر: واجبی یا نوره را باید روی پوست خشک بگذارید، یعنی قبل از خیس شدن بدن و به غیر از سر و صورت، می توانیم در تمامی بدن استفاده کنیم. قرار دادن نوره روی پوست خیس، باعث سوزاندن پوست می شود.
قبل از خیس کردن پوست در حمام باید پودر نوره را با مقداری آب گرم مخلوط کرده و روی پوست بگذارید و نباید مدت طولانی روی پوست باشد و  مدت زمانی که مو براحتی کنده می شود، بسته به پوست افراد کفایت می کند که حدود ده دقیقه می باشد.

طبیعت:

طبع واجبی شدیداً گرم و خشک است لذا افرادی که دارای طبع به شدت گرم و خشک هستند (غلبه شدید صفرا) و پوستشان گرم و خشک است ممکن است بعد از استفاده از واجبی مخصوصاً در بار اول شاهد زدن جوش های ریز باشند که طبیعی است و باید موضع را چرب نمایند تا جوش ها از بین بروند، ضمناً توصیه می شود مدت کمتری واجبی را روی پوستشان بگذارند.
ضمناً واجبی را به غیر از سر و صورت برای تمام پوست بدن می توانید استفاده نمایید.

این محصول را می توانید از عطاریهای معتمد مجموعه نگاه احیای سلامت (مورد تایید آقای دکتر روازاده) تهیه نمایید

 

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. با سلام
    دعای مخصوص زمان استفاده از نوره : «اللهم ارحم سليمان بن داود كما أمرنا بالنورة» و گفته شده اگر زمان استفاده این دعا خوانده شود پوست را نخواهد سوزاند . و روزهای چهارشنبه و جمعه مکروه است و بیم برص و پیسی است . و زمان استفاده نباید نشست چرا که بیم فتق است .و نوره از بهترین درمان های سوداست و مداومت بر استفاده از آن چاق کننده و باعث تقویت عضلات و مفاصل است .
    با تشکر

  2. به ازای هر بسته واجبی، یک قاشق غذاخوری آرد برنج توی آب بریزید و بذارید بجوشه تا لعاب برنج دربیاد. بجای آب، این آب لعاب دار رو روی واجبی بریزید و خمیر کنید، نه شل بشه نه سفت. اینجوری دیگه پوست‌تون نمیسوزه. اگه بتونید خود واجبی و آرد برنج رو با هم یه جوش بدید که خیلی بهتره. برای نسوختن پوست روشهای دیگه هم هست اما ساده ترین روش همینه. سعی کنید کتاب قانون بوعلی سینا رو بخونید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا