کرونای بیشعور، باهوش عمل می کند! چگونه ویروس بی عقل، عاقلانه عمل می کند؟

کرونای_بیشعور، باهوش عمل می کند!
چگونه #ویروس بی عقل، عاقلانه عمل می کند؟

? حکیم دکتر حسین روازاده، دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ايران و پژوهشگر طب ایرانی – اسلامی در یادداشتی به آسیب شناسی شیوع #ویروس_کرونا در ایران طی نزدیک به ١٩ ماه گذشته پرداخت و نوشت:

? جهان در دو سالی که می گذرد با ویروسی به نام کرونا دست و پنجه نرم می کند و هنوز که هنوز است نتوانسته بر آن چیره شود.

? از ابتدای شیوع، شاهد چه تصاویر و صحنه های آخرالزمانی از قرنطینه و سخت گیری دولت چین در شهرهایش بودیم و سناریوهایی از علل شیوع و منشاء کرونا از زبان متخصصان ویروس شناسی و حتی سیاستمداران شنیده می شد.

? جهان به تدریج قفل شد. ارتباطات کاهش پیدا کرد. پروازها به کشورهای درگیر کرونا قطع شد. توصیه های محدود کننده زندگی بشر از سوی سازمان بهداشت جهانی اعلام و به تدریج تمام دولت ها و کشورها می بایست پروتکل های بهداشتی را رعایت می کردند. رعايت هايي که به اجبار و بگیر و ببند ناقضان آن تبدیل شد.

? شما دیگر شاهد لبخند مردم به یکدیگر نبودید؛ چرا که چیزی به نام ماسک جلوی آن را گرفته بود. ترس از ابتلاء به کرونا و مرگ دردناک، چشمان بشر را هراسناک ساخته بود.

? همه به یکدیگر مشکوک شدند و با فرد مبتلا به کرونا، مانند طاعون زده ها رفتار می شد. صحنه هایی که اخلاق بشری را زیر سؤال برد و همچون یک زباله متعفن با افراد مشکوک به کرونا برخورد می شد.

? چه جالب است که ویروس های همه گیر و بیماری های عالم گیر، هر صد سال یکبار ظهور كرده و بشر را قربانی خود می کنند! به نظر می رسد تاریخ و تقویم را هم به خوبی رعایت می کنند!

? در همین دویست سال گذشته در سال 1820، بیماری وبا در هند همه گیر شد و میلیون ها نفر را کشت و جالب آنکه به واسطه انگلیسی ها وارد ایران نیز شد و جان بخش زیادی از جمعیت کشورمان را گرفت.

? نمونه دیگر در سال 1920، آنفولانزای اسپانیایی تمام جهان را در نوردید و بیش از ٥٠ میلیون نفر را به کام مرگ کشاند.

? هم اینک در سال 2020 نيز ویروس کرونا و جهش های مختلف آن در حال کشتار مردم بیگناه جهان است و این نکته جالبی است که چه کسانی برای شیوع تصمیم گیری می کنند؟

? همزمان با برخی از نقاط جهان، اخبار اعلام کرد که موارد مشکوک به کرونا در ایران شناسایی شده اند و وزارت بهداشت و دیگر ارگان های مرتبط با زندگی و بهداشت، گارد دفاعی به خود گرفته و دستور العمل هایی را برای مقابله با کرونا صادر کردند!

? اما این ویروس و نحوه شیوع و سیاست هایی که بعداً اعمال شد، نکاتی را به ذهن بنده متبادر ساخته که می خواهم با شما مخاطبان عزیز در میان بگذارم:

١- تا به امروز ویروس نام های مختلفی به خود گرفته و هر جهش و درجه ای از ویروس، به احترام جهش بالاتر کنار می رود.

? اول می گفتند ویروس چینی به احترام ویروس انگلیسی کنار رفت. بعد گفتند ویروس آفریقایی آمده و بعد هم درجه بالاتر در برزیل فراگیر شده و می تازد! در نهایت نیز ویروس دلتا یا هندی جایگاهش را برای ماههاست که در بالای جدول ویروس خطرناک با شیوع و کشندگی بالاتر حفظ کرده است.

? همچنین گفته می شود که سویه جدید به نام لامبدا در ماههای آینده خواهد آمد و دلتا به احترام این ویروس جدید، کنار خواهد رفت!

? هشدار می دهند که واکسن هم بر روی سویه جدید اثر کمتر یا بی اثر خواهد بود و خیلی ها را خواهد کشت! عقل این ویروس را مشاهده می کنید که به احترام دیگری کنار می نشیند و دیگر خبری از قبلی نیست!

٢- گسترش ویروس در ایران حکایت جالبی دارد. روز اول اعلام شد که موارد مبتلا شده به کرونا در شهر مقدس قم شناسایی و بستری شده اند.

? خیلی ها که می ترسیدند از چند کیلومتری این شهر رد شوند و رسانه ها آن را به شهر ارواح و جزامی ها تبدیل ساختند! عامل را هم سریعاً طلبه های چینی معرفی کردند که در این شهر در حال تحصیل علوم دینی هستند و روحانیت و نظام را به دليل ورود اين طلّاب، متهم به بی مبالاتی کردند.

? خواستند قم را قرنطینه کنند که موفق نشدند. سیاست قرنطینه در کشورهای اروپایی هم شکست خورد و موارد بالای مرگ و میر را همچنان در غرب شاهد هستیم.

? بعدها این ویروس باهوش سر از خوزستان درآورد و سریعاً عاملش را هم عراقی ها یا زائرانی که به عراق رفته اند اعلام کردند.

? در پایان کار دولت روحانی همانند زمانیکه در جنگ ها می خواهند اعلام آتش بس کنند ولی طرفین تا زمان اعلام رسمی آن، حملات شدیدی به نقاط استراتژیک می کنند، ویروس عاقل! تهران را به مرکز کرونای ایران تبدیل کرد و بالاترین آمارها برای پایتخت اعلام می شود.

⁉️ حال چگونه این ویروس مانند نابغه ها در ایران عمل می کند!؟

٣- آسیب شناسی و تجربیات به بنده ثابت کرده که در کشورهایی که بدنه وزارت بهداشت آنها غربی است، کرونا می تواند هرگونه که بخواهد عمل کند و جولان دهد.

? حتي در کشور انقلابی و اسلامی كه وزيري غير غربي داشته باشد ولي بدنه وزارت بهداشت غربي باشد، باز هم بر سیاق آنچه غرب دیکته می کند، عمل خواهد شد.

? همانطور که می بینیم، علیرغم داشتن ظرفیت های بالای دانشی و تاریخی در ایران، مقاومت زیادی در برابر روش های درمانی بومی و آزموده شده از سوی وزارت بهداشت وجود دارد و تنها دستورالعمل ها و سیاست های دیکته شده غرب و سازمان بهداشت جهانی است که در اولویت عمل ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت قرار می گیرد.

? اما برعکس در کشورهایی همچون عراق، سوریه، یمن و … كه بدنه وزارت بهداشت غربی نیستند، حتي اگر وزیری غرب زده باشد، کرونا در آنها جولان نمی دهد.

? نزدیک به دوسالی که از کرونا گذشته، شما چه زمانی را سراغ دارید که این کشورها با بحران روبرو شده باشند یا مراسم و برنامه های آنها تعطیل شده باشد؟

? امسال ٦ میلیون زائر برای عاشورا بدون ترس از کرونا در کربلا و نجف به عزاداری و برگزاری مراسم با شکوه و خیره کننده پرداختند.

? هیچ تصویر و فیلمی از بیمارستان های شلوغ و تخت های پُر و آي سي یو و جنازه های کرونایی نمی بینید! راز این روند در چیزی است که در بالا اشاره کردم.

٤- اما پیشنهاد چیست؟

⁉️ چگونه می توان از بلایی که به واسطه برخی عملکردها و افراد بر کشور نازل شده، رهایی یافت و در هنگامه شیوع بیماری، كشور این چنین فلج نشود؟

⁉️ کسب و کارها تعطیل و نیمه تعطیل نشوند؟

⁉️ مراسم ملی و مذهبی تحت الشعاع قرار نگیرند و در نهایت ایران بازیچه سیاست های جهانی اتاق فکرهای غرب نشود؟

? به عنوان دبیر كل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران و کسی که سالهاست با طب ایرانی – اسلامی سر و كار دارم، پیشنهاد می کنم غرب زده ها در وزارت خانه ها به ویژه وزارت بهداشت فلج شوند تا ویروس کرونا هم همراه آنها فلج شود؛ چرا که عقل این ویروس در جاهایی دیگر است.

٥- نکته پایانی:

? توصیه بنده برای کسانی است که واکسن دریافت کرده اند و یا می خواهند واکسن کرونا تزریق کنند. به نظر می رسد سیاست اجباری کردن واکسن در دستور کار قرار گرفته که انتقاداتی به آن وارد است و نباید برای این امر عجولانه تصمیم گرفت.

? به هر حال، آن دسته از افرادی که واکسن می زنند؛ به ویژه واکسن کرونای خارجی، برای از بین بردن عوارض آن حتماً حجامت کنند. توصیه بعدی درباره نوع واکسن است.

? با افزایش تولید واکسن داخلی برکت، کسانی که واقعاً می خواهند واکسن دریافت کنند، از واکسن برکت که ما آن را واکسن انقلابی نامیده ایم، استفاده نمايند.

  برگرفته از سایت جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران
             

 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا