بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت آغاز دهه فجر

? جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت آغاز دهه فجر بیانیه صادر کرد.

? به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت آغاز دهه فجر بیانیه صادر کرد.

? در این بیانیه آمده است:
جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا: حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است

? دوازدهم بهمن ماه 1357، نماد آغاز عصر جدید در تاریخ سرزمین ایران است. روزی که در میان استقبال میلیون ها عاشق سرسپرده، خیابان های گل فرش شده تهران، میزبان قدوم مبارک امام خمینی (ره) بود.

? مردی که نه تنها مرجع و حکیم بود، بلکه رهبری بود که برای اولین بار پس از قرن ها، پرچم عدل الهی را در جهان اسلام بلند کرد و ملتی را برای مبارزه جهانی با استبداد و استکبار بسیج کرد. پس از آن بود که نظام باطل در ایران فروپاشید و نظام حق آمد.

? با هدایت های الهی امام (ره) انقلاب اسلامی پیروز شد و آرمان های متکی بر فرهنگ توحیدی، بنای کهنه و پوسیده برآمده از فرهنگ الحادی و استبدادی رژیم ظالم و خون ریز رژیم منحوس پهلوی را فروپاشید.

? هیبت پوشالی نظام استکبار در چهار دهه گذشته در برابر نظام اسلامی قرار گرفت تا با انواع توطئه ها و خیانت ها، انقلاب را شکست دهد،

? اما با هدایت داهیانه امامین انقلاب اسلامی و بصیرت و غیرت دینی مردم همیشه در صحنه ایران، نظام و ملت بر تمام توطئه ها فائق آمدند و تمام معادلات ظالمانه منطقه و جهان را برهم ریختند.

? ملت شریف، قهرمان، انقلابی، ولایی و بصیر ایران عزیز در جشن ملی پاسداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، مصمم‌ تر و مقتدرتر از گذشته نشان خواهد داد و به فضل الهی این اقتدار که قبل از هر چیز بر اعتماد، امید و ایمان مردم استوار است،

? با آموختن درس استکبار ستیزی و تولید ظرفیت‌های مقابله با نظام سلطه به دیگر جوامع، سرانجام تیر خلاصی را به لیبرال دموکراسی و نظم نوین آمریکایی شلیک و جامعه جهانی را به درک حاکمیت عدالت و حقیقت مطمئن می سازد.

? جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران فرا رسیدن ایام فرخنده و مبارک، دهه فجر را به تمامی ملت شریف و شهید پرور ایران تبریک و تهنیت عرض کرده

? و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بهمن ۵۷ و سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و یارانش، با آرمان‌های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق کرده و امید آن دارم که با همدلی و وحدت بیش از گذشته در تمامی عرص ها رو به سوی افق‌ های روشن حرکت نموده و عظمت کشور را در جهان متجلی سازیم.

ش

منبع: شبکه خبری تهران نیوز – برگرفته از سایت جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران     

 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا