گزارش سخنرانی حکیم دکتر روازاده در سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی + تصاویر

در همایش پنجمین سالگرد تشکیل بسیج مهندسین کشاورزی در تاریخ 96/04/22 که با حضور سران کشوری و لشکری، اساتید، نخبگان، مسئولین شرکت های دانش بنیان که در محل سالن 5 آذر سازمان مستضعفان تشکیل گردید، جناب حکیم دکتر روازاده به عنوان یکی از سخنرانان مباحث مهمی ایراد نمودند.

روازاده زوازاده

اهم موضوعات مطرح شده در سخنرانی:

  1. تنها راه رسیدن به ایجاد اقتصاد مقاومتی در کشور تاکید بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر بومی سازی کشاورزی
  2. بسیج مسئول مقابله با شخص یا اشخاصی است که در مقابل روند بومی سازی ایستادگی نمایند.
  3. استفاده از کلمه اشتغال زایی بجای کار آفرینی تاکید شد زیرا از لحاظ محتوایی در نقطه مقابل یکدیگرند.

شرح مباحث:

  1. منویات مقام معظم رهبری یکی از دغدغه های ایشان مبنی بر بومی سازی در کشور با محور اقتصاد مقاومتی است، لذا کلیه دستگاه های اجرایی مکلف به پیروی از این خط ترسیم شده می باشند.
  2. مراقب کارشناسان غربی باشید به بهانه های علمی روند پیشرفت کار شما را بررسی و در صورتیکه مسیر حرکت را مفید بدانند آنرا منحرف می نمایند.
  3. به کار بردن کلمه کار آفرینی در واقع القائاتی است که محتوای آن را غرب استعمارگر تعریف نموده در حالی که واژه ی اشتغال زایی به لحاظ محتوایی همان بومی سازی و احیای فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی است که لازمه ی یک جامعه اسلامی است.

به عنوان مثال: مرغدانی بجای مرغداری یا ماست بندی بجای لبنیاتی و بقالی بجای سوپری یا در جمع سیاستمداران انقلاب نرم را دشمنان ما انقلاب مخملی می نامند.

در حقیقت کار آفرینی یعنی؛ آفرین گفتن به کاری که ذاتاً نه اسلامی است و نه ایرانی، بلکه ریشه در کارهای فاسد و کاذب دارد.

بنابراین کاری که ریشه در فرهنگ بومی ما دارد مانند بقالی، مرغ دانی، ماست بندی و… مورد تایید می باشد.

در پایان حکیم دکتر روازاده برای جلوگیری از انحراف از فرهنگ بومی و اصیل اسلامی ایرانی تاکید بر احیای فرهنگ بومی کردند، یعنی هیچ دخل و تصرفی در آن صورت نگیرد.

روازاده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا