مراحل تبدیل عصاره ریشه چغندر به شکر

برای بزرگنمایی لطفاً بر روی تصویر کلیک نمایید

tolide shekar

‫۹ دیدگاه ها

  1. ابا سلام،
    اگر ممکن است نام آن ترکیب حیوانی که برای سفید کردن شکر بکار می‌رود و نام ماده شیمیایی که برای کریستالیزه کردن شکر مصرف میکنند و درصد خلوص ساکارز در شکر را بیان بفرمائید

  2. به به بسیار هم عالیست زود زود مردم رو بیمار و پس از ضجر کشیدنهای بسیار به حالت دیابت و قطع اعضای سیاه شده بدن راهی دیار باقی میکنه که دیگه اثری از اون آدم باقی نمونه
    ببخشید اگه میشه یکی وزارت بهداشت رو برای من هم توصیف و تعریف کنه بدونم چه جور جاییه شایدم خوردنیه؟؟؟؟!!!!!!

    1. با سلام و احترام
      همانگونه که در بخش تماس با ما درج شده است، خواهشمند است از درج سوال در بخش نظرات مطالب سایت جداً خودداری فرمایید چرا که به این پرسشها پاسخ داده نمی شود.
      لطفاً جهت اخذ پاسخ سوالات پزشكي خود به يكي از طرق ذيل اقدام نماييد:
      1- جستجو در بخش بانك پرسش و پاسخ سايت قدیم احياي سلامت
      2- با توجه به وجود مطالب متعدد در سايت احياي سلامت، مخصوصاً در بخشهاي “توصيه هاي بهداشتي”، “آيا مي دانيد كه” و “مقالات”، ممكن است در خصوص موضوع مورد سوال شما در سايت جدید یا قدیم مطالب ارزنده اي درج شده باشد كه از طريق جستجوي گوگل (كه در قسمت كناري سمت چپ سايت قدیم نيز قابل دسترس مي باشد) يا از طريق بخش ابزار ها با انتخاب يكي از ابزارهاي ذيل، مي توانيد به جستجو در سايت احياي سلامت بپردازيد:
      نقشه سايت قدیم
      جستجوي پيشرفته سايت قدیم
      نقشه سايت جدید
      گروه مدیریت سایت

  3. با سلام
    قبلاً کتباً از دکتر روازاده خواسته بودم تهیه شکر سالم را در دستور کار خود قرار دهند که تا کنون خبری نشده است. باز هم در اینجا این درخواست را تکرار می کنم زیرا مصرف زیادی دارد و ماده ای پایه ای است. با تشکر.

    1. با سلام و احترام
      از شکر سرخ مورد تایید (البته نه شکرهای به نام قهوه ای موجود در بازار که همان شکر صنعتی رنگی است) استفاده نمایید که حالت خمیر دارد و جایگزین شکر صنعتی است.
      گروه مدیریت سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا