بیوگرافی حکیم دکتر روازاده – روازاده کیست؟

در ادامه با زندگینامه حکیم دکتر روازاده در خدمت شما هستیم.

دکتر روازاده

تولد و عنفوان جوانی:

حکیم دکتر حسین روازاده (دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290) در بیست و شش مرداد ماه سال 1335 هجری شمسی مصادف با عاشورای حسینی سال 1376 هجری قمری در خانواده ای مذهبی چشم به جهان گشود.
شاید تقدیر این چنین بوده است که یکی از پرچمداران انقلاب تغذیه سالم که چند سالی است به مبارزه با دسیسه های استعمار در زمینه بهداشت و تغذیه برآمده است در روز عاشورا و ماه انقلاب حسینی متولد گردد.
خانواده ایشان از امکانات مادی خیلی خوبی برخوردار نبودند ولی دکتر با کار کردن و تلاش موفق به اخذ مدرک دیپلم گردیدند و سپس خدمت سربازی خود را در نیروی هوایی گذراندند ایشان در دوران انقلاب همپای دیگر مردم غیور ایران زمین در تظاهراتها حضور فعالی داشتند.

تحصیلات دانشگاهی حکیم دکتر روازاده آیا روازاده پزشک و دکتر است؟

یکی از سوالاتی که بسیاری از افرادی که با حکیم دکتر روازاده آشنا نیستند این است که آیا روازاده دکتر است یا صرفا بر اساس مطالعه شخصی به کار طب می پردازد؟

حکیم دکتر روازاده برای ادامه تحصیل، عازم کشور ایتالیا شدند و پس از آشنایی با زبان آن کشور در رشته پزشکی مشغول به تحصیل گردیدند.
پس از اتمام تحصیلات مجدداً به کشور ایران بازگشتند و در دانشگاه تهران نیز طبق قوانین مربوط به فارغ التحصیلان خارج از کشور، دوره های در نظر گرفته شده را با موفقیت گذراندند و مدرک آن دانشگاه را نیز اخذ کردند و با وضعیت پزشکی کشور و نوع بیماریهای رایج کاملاً آشنا شدند.
ایشان دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290 می باشد.



لینک سازمان نظام پزشکی ایران

آشنایی با طب سنتی و اسلامی:

مداوا و درمان بیمارانی که با روشهای بسیار ساده و متفاوت با روشهای طب مدرن توسط حکما بهبود می یافتند، از دوران کودکی در خاطر ایشان مانده بود و این امر تاثیر خوبی در ذهن دکتر گذاشته بود.
در دوران تحصیلات خارج از کشور نیز در کنار تحصیلات با طب مکمل هم آشنا شدند و پس از بازگشت، آموزه های خود را در داخل کشور نیز مورد استفاده قرار دادند.

حکیم دکتر روازاده سپس در خصوص مواد غذایی تحقیقات فروانی نمودند تا مواد غذایی که در دوران قدیم مورد استفاده قرار می گرفته و مورد تایید حکمای ایرانی نیز بوده اند و یا آن دسته از مواد غذایی را که آنان مردم را از خوردن و استفاده نهی می کردند را شناسایی کنند و در این زمینه کتب قدیمی و نظریات حکما را نیز مورد مطالعه قرار دادند و طب سنتی را بیش از پیش فرا گرفتند.
در این میان با مطالعه احادیث و روایات مربوط به طب اسلامی با گنجینه با ارزش و بی بدیلی که متصل به وحی الهی و کلام حق تعالی بود نیز آشنا شدند.

خالق مهربان كه سيستم پيچيده بدن انسان را آفريده است بهتر از هر كس مي تواند در خصوص توصيه هاي بهداشتي و تغذيه اي آن راهنمايي فرمايند و نظر آن از هر منبع علمي ديگري براي ما قابل قبول تر خواهد بود.

خوشبختانه وجود احاديث بسيار زياد در اين زمينه از زبان معصوميني كه از علم الهي بهره مند بودند، كار را براي انسانها كه در علم محدود خود غوطه مي خورند راحت نموده است.

آگاهی از دسیسه استعمار در زمینه تخریب تغذیه جهانی:

در ادامه تحقیقات دکتر متوجه شدند که حتی در دوران قاجار درگیریهایی بین حکما و دولت وقت بابت مقابله با دسیسه های استعمار در زمینه تغذیه بوده است، من جمله در زمینه چای که منجر به نامه ای شد که حکما به دولت دادند و در آن بیان کردند:

“که چرا می خواهید در این مملکت گیاهی را باب کنید که حتی الاغها به مزارع آن نیز حمله نمی کنند (هیچ آفتی ندارند). چای عامل سودا و سودا عامل سرطان است“.
سپس مواد غذایی رایج در بازار را مورد بررسی قرار دادند و مواد ناسالم و سودازا را شناسایی کردند.

با مطالعات فوق و با توجه به دیدگاه ایشان که در خصوص مسائل سیاسی نیز داشتند ایشان به این نتیجه دست یافتند که یک دست مخوف پنهانی به نام صهیونیسم مسئله تغذیه جهان را در اختیار گرفته و آنگونه که با منافع و خواسته های خود منطبق است با این ابزار مهم دنیا را به بازی گرفته است.

این مسئله آنقدر مهم و کلیدی است که برای خنثی سازی این دسیسه بزرگ و بازگرداندن فرهنگ تغذیه سالم که میراث گذشتگان ما بوده است، حکیم دکتر روازاده کمر همت بسته است و تلاشهای زیادی نموه اند و با ایراد سخنرانی نسبت به آگاه سازی مردم عزیز ایرن و هم وطنان گرامی اقدام نموده اند و از این طریق و روشهای مختلف سعی در ارتقای فرهنگ تغذیه و بهداشت جامعه می نمایند و تجارب و دانسته های خود را دراختیار عموم قرار می هند.

حکیم دکتر روازاده بیماران خود را با استفاده از طب اسلامی و سنتی درمان می نمایند و بسیاری از بیماریهایی که طب امروزی حرفی برای گفتن ندارد و در درمان آن عاجز است یا بیهوده بر مشکل بیماران می افزاید را به فضل خداوند متعال درمان قطعی می نمایند.

دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران:

یکی دیگر از فعالیت های حکیم دکتر روازاده تاسیس جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران است. ایشان از سال 1388 تا کنون به عنوان دبیر کل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در تمام دوره ها از سوی شورای مرکزی برگزیده شده اند.

پدر طب ایرانی اسلامی:

حکیم دکتر روازاده در اولین کنفرانس بین‌المللی طب ایرانی اسلامی ، از سوی برگزار کنندگان اولین مجمع جهانی طب بوعلی لقب پدر طب ایرانی اسلامی را دریافت نمود. این نشان توسط حکیم خیراندیش به حکیم دکتر روازاده اهدا گردید.

این کنفرانس توسط مجمع جهانی طب ابوعلی سینا با هدف هم­‌اندیشی و هم­‌افزایی و هم­چنین به‌روزرسانی دانش این حوزه با همکاری انجمن‌های علمی، دانشگاه‌ها و مراجع علمی اجرایی و صنفی کشور و با حمایت سازمان­ها، ارگان­ها و شرکت­های فعال داخلی و خارجی و با حضور جمعی از اساتید، پژوهشگران، حکیمان، طبیبان، علمای بیش از سی کشور و علاقه مندان طب اسلامی ایرانی دوم و سوم شهریور ماه 1398 در دانشگاه تهران برگزار شد.

در این کنفرانس حکیم دکتر روازاده به عنوان طلایه دار طب ایرانی اسلامی نیز انتخاب گردید.

حکیم دکتر روازاده پدر طب اسلامی ایرانی
حکیم دکتر روازاده پدر طب ایرانی اسلامی

نوشته های مشابه

‫۴۷ دیدگاه ها

  1. میدوارم که تندرست باشید.

    من مدت یک ماه است که در بندهای میانی انگشتان دست درد شدید دارم و تمام بند میانی انگشتانم دستم مخصوصا انگشت میانه و انگشت کوچک ورم شدید دارد. هر دو دست به یک اندازه و همچنین درد شدید در هر دو مچ دست همراه با ورم. صبحها خشکی بسیار وحشتناکی که حتی نمیتوانم مسواک کنم.
    تمامی ازمایشهای روماتیسمی را انجام دادم خوب بود. نوار عصب وعضله هم گرفتم خوب بود.
    فقط در تست ادرار 24 ساعته پروتیین (369) آلبومین و 2 واحد خون بود. دکتر کلیه رفتم و هیچ دارویی ندادند گفتند درد و ورم به این شدیدی مربوط به کلیه ات نمیشود. ممکن است ویروسی عفونتی چیزی باشد که در آزمایش خودش را نشان نداده.

    (طبع من سرد و تر است. رنگ پوست گندمی- مو مشکی مجعد- چاقی شکمی- سن 44- دختر و مجرد- ورم معده)
    عاجزانه از شما بزرگوار راهنمایی و درمان میخواهم.

    1. سلام علیکم

      جهت عضویت در گروه های مجازی خانواده بزرگ نگاه احیای سلامت (مورد تایید حکیم دکتر روازاده) جهت پرسش و پاسخ طبی و دستیابی به پاسخ سوالات خود شماره زیر را در تلفن همراه ذخیره و یک پیغام در سروش و یا تلگرام به آن ارسال نمایید
      09907600160
      گروه مدیریت سایت

    1. سلام
      خسته نباشید
      آقای دکتر
      من ۳۷ سالمه عصب گوشام اسیب دیده ،گوش چپم ۸۰ دسی بل و گوش راستم ۵۰ دسی بل ،مشکلات زیاد توی زندگیم بوجود اومده ، راهی برای درمان هست .
      خیلی نا امید شدم

      1. هوالشافی
        با سلام و احترام
        جهت درمان به طبیب طب ایرانی اسلامی مراجعه کنید
        شماره جهت دریافت نوبت
        02166425483
        گروه مدیریت سایت

  2. من می خواستم با گروه شما در اربعین کربلا حضور داشته باشم و به عنوان خادم خدمتی به زائرین کرده باشم سا ل گذشته با گروه شما در کربلا بودم بسیار احساس خوبی داشتم

  3. سلام من سیروز کبد دارم هرجارفتم هرکاری کردم درمان نشد .فقط هزینه اضافی و عوارض بدتر خواستم ببینم دکتر روازاده موردی داشته که درمان بشه یاکرده باشه
    خیلی نباز دارم
    تشکرم میکنم اگه پاسخ بدین

    1. با سلام و احترام
      هوالشافي
      نزد پزشک متخصص طب اسلامی ایرانی مراجعه نمایند.
      شماره هماهنگی برای ویزیت:
      02166425483
      گروه مديريت سايت

  4. سلام.از دکتر روازاده که ماشاالله توی همه ی زمینه ها نظر دارن وهمه چیرو وصل به…میکنن.حالا نظرشون در مورد ویوس کورونا یا سارس یا آنفولانزا و سرماخوردگی چیه؟ حالا کجا تشریف دارن؟

    1. با سلام و احترام
      حكيم بزرگوار دكتر روازاده هميشه براي كمك و ياري دادن در صحنه حضور دارن فقط ايشان بزرگنمايي را بلد نيستن و چراغ خاموش حركت ميكنن
      شما كجا هستين كه سخنراني ايشان را نشنيده ايد و اطلاعي از سفر حكيم ندارين كه بين بيماران حضور داشتن
      گروه مديريت سايت

  5. باسلام وعرض ادب -28ساله ام 10 ساله میگرن دارم همه دکتر وهمه جارفتم دیگر خسته شدم ازاین درد آیا درمان قطعه برای میگرن وجود دارد

    1. با سلام و احترام
      لطفاً برای عضویت در گروه های مجازی خانواده بزرگ نگاه احیای سلامت (مورد تایید حکیم دکتر روازاده) جهت پرسش و پاسخ طبی و دستیابی به پاسخ سوالات خود؛ شماره زیر را در تلفن همراه ذخیره و یک پیغام در سروش و یا تلگرام به آن ارسال نمایید.
      09907600160
      گروه مدیریت سایت

  6. ببخشید در ادامه سوال قبل در ضمن جوش شیرین خوراکی استفاده کردم که احساس میکنم درد در جناق و قفسه سینه دارم که البته خیلی آروغ میزنم مث درد معده راحت تر میشم

  7. سلام مدت دوسال است که دچار استرس و وسواس فکری شده ام همچنین سمت چپ لب پایینم دچار تیک عصبی شده است ودائم می پرد وهمچنین برای انجام هر کاری استرس و وسواس شدید دارم می خواستم بدانم چه داروی گیاهی بخورم و همچنین من دراوایل بیماری به متخصص مراجعه کردم وداروهای اعصاب به من داد اما وقتی استفاده می کردم بعد ازدو سه روز قلبم بسیار بد عمل می کرد وحالم بسیار بد می شد ودیگه استفاده نکردم خواهش می کنم مطلبی در رابطه بااسترس و پرش لب پایین بنویسید اجرتان با امام زمان

    1. با سلام و‌احترام
      فصد دست راست
      از کش روانساز استفاده کنید
      حب افتیمونی،شربت اعصاب،شربت مفرح طبق دستور مصرف کنید
      گروه مدیریت سایت

        1. با سلام و‌احترام
          فصد نوعی خونگیری میباشد‌که برای انجام این کار باید به برخی نمایندگی های مورد تایید مراجعه کنید
          گروه مدیریت سایت

      1. از همه شربت ها استفاده کنم یا اینکه از یکیشون هم استفاده کنم کافیه دستورش را درکجا مطالعه کنم

          1. سلام به علت عدم وجود مرکز معتبر فصد در شهری که ساکن هستم چنانچه فصد را انجام نداده و فقط از کش روانساز و شربت اعصاب و شربت مفرح و حب افتیمونی استفاده کنم آیا مشکلی برای من به وجود نمیاد و آیا برروی روند درمان تاثیر منفی نمی گذارد

  8. سلام و عرض ادب.توروخدا جواب منو بدین.پسرم ۴ سال و نیم داره از هشت ماهگی کم کاری تیروئید پیدا کرد و از همون موقع قرص میخورد ولی یکسالی هست که هر سه ماه آزمایش میگیرم ازش نرماله .فقط این سری آخر خیلی ناگهانی tshبالا رفته.دکتر غدد بردم میگه نمک دریا نده فقط ماهی دریا بده ولی بردمش پیش دکتر طب سنتی میگه نمک دریا حکیم روازاده بهش بدم.من خیلی اعذاب میکشم که نمیدونم چیکار کنم.کم کاری تیروئید احتیاج به ید داره پس چه نمکی خوبه؟

    1. باسلام و احترام
      نمک های طعام مورد تایید را از نمایندگی های معتمد احیای سلامت تهیه نمایید.
      برای اطلاع از آدرس نمایندگی ها با روابط عمومی تماس بگیرید.
      02166920128
      گروه مدیریت سایت

    1. باسلام و احترام
      لطفا با شماره مطب تماس بگیرید راهنمایی تان می کنند:
      ۶۶۴۲۵۴۸۳-۰۲۱

      گروه مدیریت سایت

  9. با سلام و احترام
    من الان ۳۰ دارم و نزدیک ده سال هست که ازدواج کردم‌. مشکل کیست تخمدان دارم. اوایل دوران پریودی نامنظمی داشتم. و بعدش دیگه به حالت عادی پریود نمیشم باید قرص یا آمپول استفاده کنم که پریود بشم.
    از سال ۹۵ زیر نظر دکتر هستم. سال ۹۵ عمل لاپارسکوپی تشخیصی انجام دادم که گفتن یه مقدار کمی لوله هام بسته بودن که باز شدن .
    بعدش که نتیجه نگرفتم از سال ۹۷ به مرکز ناباروری مراجعه کردم و هیستروسکوپی هم انجام دادم . و تحت روند برای میکرو قرار گرفتم .
    از تعداد تخمک ها دو تا به جنین تبدیل شد و متاسفانه عملیات انتقال من بعد از ۱۴ روز آزمایش بارداری منفی بود. برای آذر ۹۸
    خیلی خیلی دوران سختی رو گذراندم.
    بعدش دوباره خواستیم از اول شروع کنیم که کرونا اومد و الان تصمیم دارم با طب سنتی جلو بام.
    می خوام بدونم امکانش هست من با طب سنتی پیش دکتر روازاده جواب بگیرم؟ نوبت دهی به چه صورتی می باشد؟

    1. هوالشافي
      با سلام و احترام
      تلفن مطب جهت اخذ وقت ويزيت: 02166425483
      آدرس مطب: تهران – خيابان جمهوري اسلامي – بين خيابان گلشن و پيروز (چهار راه ياسري) – شماره 1229
      گروه مديريت سايت

  10. باسلام من ۷ ماه که مشکل معده دارم دکتر متخصص گوارش که رفتم دارو خوردم خوب نشدم گفتن باید آندوسکوپی انجام بدم الان میخوام بیام پیش اقای دکتر روازاده میخواستم ببینم پیش ایشون هم بخوام بیام باید جواب اندوسکوپی داشته باشم؟

    1. هوالشافي
      با سلام و احترام
      تلفن مطب جهت اخذ وقت ويزيت: 02166425483
      آدرس مطب: تهران – خيابان جمهوري اسلامي – بين خيابان گلشن و پيروز (چهار راه ياسري) – شماره 1229
      گروه مدیریت سایت

  11. سلام وقت بخیر.پدرم الان چند ماهی میشه که دچار یه بیماری خاص و نادر به اسم میاستنی گراویس شده (MG) و چشماش رو‌درگیر کرده،حالش خیلی بده ،میگن یه بیماری خود ایمنی مربوط به عصب وعضله است. ما شهرستانیم اما، بردیمش پیش یه دکتر خوب تو تهران بعد انجام کلی تست وآزمایش بهش یه قرصی داده که اگه روزی سه تا نخوره اونقدر از نظر چشماش و دو بینی اذیت میشه که حتی دیدن آدما براش سخته چه برسه به راه رفتن تو خیابان یا حتی رانندگی. گفتن تا آخر عمرش باید قرص بخوره و اگه خیلی بیماریش خوب پیش بره فقط درحد چشماش بمونه و جاهای دیگه بدنشو مثل ریه و … درگیر نکنه.حالا میخواستم ببینم از طریق طب سنتی میشه براش کاری کرد واقعا،و میخاستم بدونم نظر دکتر روا زاده درمورد این بیماری چیه؟ از نظر ایشون طب سنتی میتونه به این بیماری نادر کمک کنه، تا پدرمو ببریم خدمتشون؟!

    1. با سلام و احترام
      با مدارک پزشکی مطب مراجعه کنید
      شماره تماس جهت هماهنگی نوبت
      02166425483
      گروه مدیریت سایت

  12. سلام یه پسر داریم که ۶ سالشه از بدو تولد دچار بی اختیاری ادرار و مدفوع بود به طوری که قطره قطره دفع مزاج داره خیلی دکتر بردیمش اما گفتن رگ های خونیش ضعیفه عملش کنن فلج میشه
    جناب دکتر برای این مورد درمانی مورد نظرتون هست؟؟

    1. هوالشافی
      با سلام و احترام
      برای درمان به طبیب طب ایرانی اسلامی مراجعه کنید
      شماره تماس جهت اخذ نوبت :
      02166425483
      گروه مدیریت سایت

  13. باسلام.. خدمت گروه مدیریت سایت…باعنایت به اینکه اینجانب مدیر آزمایشگاه بیمارستان نهاجا هستم…همکاران و پرسنل کثیری سوال نموده اند که آقای دکتر روازاده،در مورد سومصرف مواد،وداروی مناسب ومطمئن هم دارای تجربه هستند؟؟،ومیتوانند با وزیت( مبلغش مهم نیست)..و تجویز داروی مناسب…به این دوستان،که مدت مدیدی تحت نظر پزشک شربت متادون یا اوپیوم مصرف میکنند، به این دوستان وهمکاران که اکثرا پزشک یا خلبان هستند کمک مطمئن نمایند..
    قبلا از عنایتی که در ارسال پاسخ میفرمایید،کمال تشکر را داریم…

    1. با سلام و احترام
      جهت دریافت پاسخ مورد نظر با روابط عمومی تماس حاصل فرمایید
      شماره جهت تماس
      02166920128
      گروه مدیریت سایت

  14. سلام آیا شربت مفرح جدا از نشاط آوری و آرام بخش بودن به تنهایی اعصاب را تقویت میکند؟

    1. با سلام و احترام بله موثر ميباشد واي بهتر ميباشد با شربت اعصاب مصرف شود
      گروه مديريت سايت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا