تکمیل حلقه مدافعان سرسخت تراریخته

یاد داشتی در تکمیل حلقه مدافعان سرسخت تراریخته در محیط زیست و تهدیدی جدی بر علیه کشاورزی، محیط زیست، منابع و ذخایر، طبیعی و سلامت مردم. فاجعه ای که در سازمان مهم و جباتی محیط زیست کشور در حال وقوع است در تاریخ این سازمان سابقه ندارد و نوشتن و انتقاد و نقد علمی هم دیگر هیچ سودی ندارد. رئیس محترم جممهور با انتخاب عیسی کلانتری به عنوان مسئول محیط زیست کشور تیر خلاص را بر وضعیت نابسامان محیط زیست کشور زدند و حاصل آن وضعیتی است که شاهد آن هستیم. سازمانی که باید متولی مراقبت از محیط زیست باشد به محل تجمع لابی سرسخت تراریخته کردن کشور تبدیل شده و فاجعه تراریخته شدن ایران در شرف وقوع است. عزل و بی توجهی به دانشمندان محیط زیست کشور و عدم اعتقاد آقای کلانتری به خود کفایی که ایشان به آن مشهور هستند و اعتراف اینکه هیچ چیز از محیط زیست نمی دانند .. دیگر چه عذری وجود دارد که با وجود اینهمه متخصص متعهد در محیط زیست پدر خوانده تراریخته به مسئولیت این سازمان منصوب شوند. اینهمه اعتراض نمایندگان مجلس، دانشمندان، تحلیل گران و متخصصین آیا هیچ ارزشی ندارد؟ دولتی که می گوید از انتقاد استقبال می کند پس کجاست؟ محیط زیست کشور، کشاوری و منابع طبیعی و ذهایی ژنتیکی و سلامت مردم قربانی سود مدیریت شده و وضعیت هر روز خرابتر و نگران کننده تر است و متاسفانه نه حرف اثری دارد نه اعتراض نه مقاله نه قال و مقال .. گویا باید فقط صبر کنیم تا آنقدر اوضاع خراب شود که ضرورت تصمیمی جدی در عزل مدیران ناکارا و ناتوان و ترمیم دولت گرفته شود.
دانشمندان و نخبگان که می بینند نقد مشفقانه و صادقانه آنان شنیده نمی شود مایوس و دلشکسته شاهد وخامت اوضاع هستند و وقتی می بینند یک دامپزشک که در انستیتو پاستور فراورده های بیولوژیک خوانده می شود مشاور سازمان محیط زیست؟ در حالی که هیچ تخصصی در این حوزه ندارد و تنها علت این است که ایشان دست راست سرکرده تراریخته و دانش آموخته بنیاد راکفلر و تراریخته کننده برنج ایران است؟ دیگر جه می توانند بکنند. آقای کلانتری به مشاوره سرکرده تراریخته ایران هر روز یکی از مدافعان سرسخت تراریخته را به سازمان محیط زیست وارد می کند منتقدین نه تنها جایی ندارند بلکه در سازمان محیط زیست مجبور به سکوت شده اند؟ آیا این است رسم مدیریت اسلامی دز نظام جمهوری اسلامی؟
بله وقتی شایسته سالاری تخصص تعهد …در انتخاب مدیران کنار گذاشته شود و ملاک گزینش : ارتباطات و هم حزبی و هم جناحی و منافع گروهی و شخصی شود باید منتظر این اوضاع دردناک و غم انگیز هم بود.
فقط مانده ایم با خون 300 هزار شهید و آرمان های انقلاب و ارزش های اسلامی و حکومت اسلامی چه کنیم؟ اینها کدامش در مسبر اهداف شهدا، انقلاب، نظام و اسلام است؟ بله حال که هیچ گوشی شنوا نیست و فریاد ها هم فایده ندارد فقط برای حفظ وحدت و امنیت کشور و مصلحت نظام باید خون دل خورد تا وقتی که شیفتگان قدرت و صندلی کمی بتازند و بعد به دست مردم بزیر کشیده شوند.

کدمطلب: M97050801

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا