پیام تسلیت در پی رحلت آیت‌الله حاج سید عبدالکریم موسوی اردبیلی

رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی رحلت فقیه و عالم بزرگوار آیت‌الله آقای حاج سید عبدالکریم موسوی اردبیلی را تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به شرح زیر است:
بسمه‌تعالی
فقیه و عالم بزرگوار مرحوم مغفور آیت‌الله آقای حاج سید عبدالکریم موسوی اردبیلی رحمت‌الله‌علیه دار فانی را وداع گفته و به لقاءالله پیوستند. این ضایعه را به خاندان گرامی و فرزندان محترم و همه شاگردان و ارادتمندان و مقلدان ایشان تسلیت عرض میکنم. ایشان علاوه بر تلاشهای علمی و فقهی، در دوره‌ئی دشوار مسئولیت سنگین ریاست قوه‌ی قضائیه‌ی جمهوری اسلامی را بر دوش داشتند و در همه‌ی حوادث و قضایای مهم دوران حیات مبارک امام راحل در شمار فعالان و خدمتگزاران برجسته‌ی کشور به‌شمار میرفتند. فعالیتهای فرهنگی و تاسیس دبیرستان و دانشگاه نیز صفحات مهمّی از زندگی پربار این عالم بزرگوار را تشکیل میدهد. متضرعانه از خداوند متعال مسألت میکنم که روح ایشان را مشمول رحمت و فضل خود قرار دهد و عمل صالح ایشان را مقرون اجر جزیل سازد و با اجداد طاهرینش محشور فرماید.
سید علی خامنه‌ای
۳ آذر ۱۳۹۵  

———————————————————————————————————————————————-

بسم الله الرحمن الرحیم

با تأسف و اندوه درگذشت مرجع گرانقدر عالم تشیع، فقیه فرزانه و یار صادق انقلاب آیت الله آقای حاج سید عبدالکریم موسوی اردبیلی رحمت‌الله‌علیه را خدمت حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام، حوزه های علمیه و عموم مردم ایران اسلامی تسلیت عرض مینماییم.

روابط عمومی موسسه نگاه احیای سلامت

tel-mousavi-ardebili

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا