روش پخت چند نوع غذا برای تقویت نیروی جنسی

#روش_پخت_چند_نوع_غذا_برای_تقویت_نیروی_جنسی

✅گوشت گوسفندی را خوب بپزند تا استخوان جدا شود، پس از آن گندم پخته را شیره می کشند و همچنین مقداری شیر، پیه مرغابی، نارگیل، در آن می ریزند تا سفت شود و از آن می خورند و نیز آب گوشت را صاف کنند و عصاره آن را به ترتیبی که گفته شد، بکار ببرند بهتر است.

✅ماهی تازه گرم با پیاز خام و همچنین خاگینه تخم ماهی و زرده تخم مرغ، تره و نیز گوشت جوجه ای که با نخود ، باقالا، و لوبیا تغذیه کرده مفید است، اما گوشت گنجشک از جوجه مقوی تر می باشد .

✅همچنین آب جوجه خروسی را که گوشت آن کاملاً پخته و له شده، صاف کنند و به اندازه یک سوم آن، آب پیاز سفید کهنه و گرد را گرفته و همراه با عسل(به اندازه نصف آب پیاز) در آن آب جوجه می ریزند و می جوشانند تا سفت شود و صبح ناشتا و شب هنگام خواب می خورند.

✅غذای دیگر آنست که یک جزء آب پیاز سفید با دو جزء عسل را با آتش ملایمی می پزند تا سفت شود و در هنگام خواب دوقاشق از آن می خورند و نیز یک جزء آب پیاز با دو جزء شیر گاو و یک جزء عسل را می پزند تا سفت شود و هر روز چهل گرم از آن را می خورند و این خوراک، معتدل تر از غذای قبلی است. اگر در مزاج حرارتی باشد، باید آب انار بخورند و از ادویه غذایی معطر پرهیز کنند.

?منبع : رفع ناتوانی مقاربتی و گنجینه داروهای جنسی، محمد مهران فر،صفحه306

کدمطلب:970914  16PC


 

روش پخت چند نوع غذا برای تقویت نیروی جنسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا