قدردانی حامیان احیای سلامت

بسم الله الرحمن الرحیم

قدردانی حامیان احیای سلامت

بحمدالله حوزه های علمیه سراسر کشور خصوصاً حوزه علمیه قم و علمای سطح اول (از جمله آیت الله علوی گرگانی و …) در حمایت از جریان رشد علمی طب اسلامی- ایرانی اقدام لازم در وقت مناسب را داشته اند و مایه دلگرمی محققان این عرصه شده اند. خداوند را برای این نعمت شاکریم و از مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور و علما و دلسوزان سپاسگزاریم.
مصداق کامل یک کلام نافذ از عالمی بصیر که در زمان مناسب بیان می شود، راه را روشن می کند و فصل خطاب منازعات می شود، این کلام آیت اله آملی لاریجانی است: “دستگاه قضایی در جایی که واقعاً جرم و تخلفی صورت گرفته و به موضوع ورود پیدا می کند، آه و ناله ها بلند می شود که قوه قضائیه مخالف آزادی بیان است. حال چگونه می توان انتظار داشت که دستگاه قضایی صرف اظهار نظر یک فرد در حوزه سلامت و در حالی که جرمی هم رخ نداده است به موضوع ورود پیدا کند و آن را مورد رسیدگی قرار دهد؟”
باید خدا را به خاطر نعمت وجود چنین علمای دقیق و بصیر شکر کرد و برای سلامت و طول عمرشان دعا کرد.
ما دست اندرکاران مجموعه احیای سلامت و حامیان تغذیه سالم، مراتب تقدیر و تشکر خود از موضعگیری عادلانه و روشنگرانه شان درباره اظهارات ناشایست و غیر کارشناسانه بومی که مبنای سخنرانی وزیر و مدیر کل طب سنتی و سخنگوی وزارت محترم بهداشت قرار گرفته است را اعلام می نماییم. لذا شایسته است آن مقامات شامخ وزارت بهداشت که بر پایه رأی مردم عالم و فهیم کشور رأی اعتماد در جهت حفظ و پاسداری حقوق خود گرفته اند، در این مقطع حساس نیز مردم را جاهل و نادان خطاب نکرده ادای دین اعتماد مردم را بنمایند. امروزه تحریف سخنرانی های شخصیت های صاحب ناقد در عرصه های مختلف سیاسی، مذهبی و سلامت یک روش ناجوانمردانه، سخیف و البته بی اثر است. ساختن کلیپهای سانسور و تقطیع شده به یک روش کاملاً نخ نما و غیرقابل استناد تبدیل شده است که مردم با هر سطح از سواد و اطلاعات نیز، دیگر اعتمادی به این کلیپ ها نداشته و بیشتر جنبه سرگرمی و خنده برای مردم پیدا کرده است. حال در چنین شرایطی که فرد اول تصمیم¬گیرنده در حوزه سلامت کشور بر اساس یک کلیپ ساختگی و سانسور شده در یک سخنرانی رسمی موضع گیری تند و صریحی می کند، بسی قابل تأمل و البته تأسف است.
مهمترین، مؤثرترین و بی بدیل ترین نقش در حمایت از جریان احیای طب اسلامی- ایرانی را مردم فهیم و موقعیت شناس کشور عزیزمان داشته اند. مردمی که به واسطه انتخاب درستشان، مبنی بر استفاده از آموزه های طب اسلامی- ایرانی، محکوم به جهل و نادانی می شوند؛ ما قدردان حمایتها و اقدامات روشنگرانه مردم آگاهمان هستیم و از خداوند توفیقات روز افزون، سلامت و سبک زندگی بهتر برای این ملت فهیم خواهانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا