“سقط جنین” ۳۲برابر بیشتر از کرونا منجر به مرگ شده است!

بر اساس آمار سازمان جهانی بهداشت عمل وحشیانه "سقط جنین" فقط در سال گذشته ۳۲برابر آمار کشته‌های کرونا در سراسر جهان منجر به مرگ شده است!

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ بر اساس آمار سازمان‌های جهانی، آمار مرگ‌ومیر بر اثر عوامل مختلف از دی ماه 98 تا نیمه اول مهر ماه سال جاری (اوایل اکتبر سال 2020 میلادی) به‌صورت زیر است، در این میان سقط جنین با 32 میلیون و 691 هزار و 114 هزار گزارش بیشترین میزان مرگ‌و‌میر دنیا را به خود اختصاص است:

کاهش جمعیت , فرزندآوری , سقط جنین , غربالگری مادران باردار ,

بر اثر کرونا: یک‌میلیون و 4هزار و 506 نفر
بر اثر ایدز: یک‌میلیون و 251هزار و 921 نفر
بر اثر مصرف الکل: یک‌میلیون و 862هزار و 602 نفر
بر اثر سیگار کشیدن: 3میلیون و 723هزار و 558 نفر
بر اثر سرطان: 6میلیون و 116هزار و 294 نفر
سقط جنین: 32میلیون و 691هزار و 114 نفر

این آمار جهانی در حالی است که براساس آمارهای وزارت بهداشت، سالانه بین 300 تا 500 هزار سقط جنین غیرقانونی در کشورمان انجام می‌شود یعنی در کشور روزانه 1000 جنین توسط والدین کشته می‌شوند! که تنها حدود 10 مورد آن قانونی است!

مقایسه این آمار با میزان‌ فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا در کشور نیز آمار وحشتناکی را عیان می‌کند! اگر فرض کنیم به‌طور متوسط روزانه 250 نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست بدهند، آمار سقط جنین کشور چهار برابر این مقدار است!

“سقط جنین” در اسلام از اعمالی است که عواقب دنیوی و اخروی بسیار سنگینی برای آن تعیین شده است؛ دنیای به‌ظاهر متمدن و در واقع متوحش غرب، این عمل وحشیانه و غیرانسانی را تبلیغ و ترویج می‌کند!

در کشور اسلامی ما متولی کنترل و رسیدگی به این جنایت کیست؟! چرا این مسئله مورد توجه قوای سه‌گانه و به‌خصوص وزارت بهداشت قرار ندارد؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا