مردم از اینکه برخی مسئولین دائم به خودمان گل میزنند خسته شده اند/ نامه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در انتقاد از سخنان وزیر بهداشت

جناب آقای هاشمی

وزیر محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی

سلامٌ علیکم؛

با احترام، بدینوسیله موضوعاتی در رابطه با سخنرانی مورخ 95/07/27 حضرتعالی در انجمن علمی سی و سومین کنگره سالیانه روانپزشکان ایران را مشروحاً به شرح ذیل ارائه می داریم:

  • استفاده از واژه سردار که در نظام جمهوری اسلامی قداست خاص داشته و به فرماندهان و پرچمداران نظام اطلاق می گردد، نباید به عنوان ابزار تمسخر دولتمردان وابسته به حکومت قرار گیرد و این تمسخر جز آلت دست دشمن بودن به جز تغذیه رسانه ای چیز دیگری نمی تواند باشد.
  • جناب آقای وزیر: آیا شما معنی کلمات عنوان شده خود را می دانید؟ یا مطالب فوق را بصورت دیکته ای و یا در قالب متن سخنرانی برای شما آماده نموده اند؟!

الف- سردار عَلَم (در معانی عام جامعه) به حضرت ابوالفضل العباس (ع) و در معانی خاص به رهروان آن حضرت و هر کسی که پرچمدار نظام جمهوری اسلامی است اطلاق می شود (در رأس آن مقام معظم رهبری (حفظه ال…) و سران حاکمیت نظام می باشند)  آیا تمسخر و کنایه به کسی که نوحه می خواند و رئیس جمهور و مسئولان را زیر سوال می برد و جفای بزرگی به قشر روضه خوان، واعظ و … امام حسین (ع)) نبوده و مخالفت آشکار با ابراز عزاداری برای حضرت سیدالشهداء(ع) (که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تأکید بر برگزاری با شکوه این مجالس می نمایند) نمی باشد؟

با توجه به اینکه جنابعالی از خوبان و سادات می باشید به این نکته اندیشیده اید که مشاورین و یا کسانیکه متن سخنرانی شما را آماده نموده اند، با اغراض سیاسی، دینی و حمله و هجمه به مبانی دینی (خصوصاً شیعی) و نظام جمهوری اسلامی پایه میدان گذاشته و شما را در نوک پیکان قرار داده اند؟ مع الأسف اگر شخص خاصی مخاطب حضرتعالی است  بدون اغماض معرفی و به قول امام خمینی (ره) اگر دیدید کسی در لباس روحانیت دزدی کرد نگویید آخوند دزد! بلکه بگوئید دزدی است که لباس آخوندی پوشیده است؟!!

ب- در خصوص سردار حرم نیز که در لفظ عام به حضرت ابوالفضل العباس(ع) و بعد از آن به حضرت زینب (س) گفته می شود و در معنی و شرایط امروز نظامی به سرداران مدافع حرم گفته می شود تمسخر آن نیز موجب خشنودی دشمنان نظام در حوزه سیاسی و مذهبی می شود، که عنوان مطالب فوق از زبان سرباز و مسئول جمهوری اسلامی، ظلم به انقلاب و انقلابیون است.

ج- در خصوص سردار قلم، به صاحبان اندیشه در حوزه های مختلف علمی و مذهبی، دینی، دانشگاهی و … خلاصه می شود و هر کسی که با اندیشه بوده و اقدام به قلم فرسایی می نماید که البته لفظ سردار قلم خاص به شهید آوینی نیز اطلاق می گردد.

مع الوصف: جناب آقای وزیر با یک جمله خود، آب در آسیاب دشمن نظام و اسلام ریخته اید که خود تعقل در بیان کلمات ارایه شده و در جمع متفکران را می طلبد!! خلاصه با تمسخر ظالمانه نهضت عاشورا و حرکت انقلاب اسلامی و … را زیر سوال برده و در مسیر دشمنان اسلام و نظام قدم برداشته اید که امید اصلاح داریم.

  • اینکه جنابعالی به آقای رئیس جمهور در خصوص اختلالات خلقی توضیح داده و ایشان اظهار نمودند در هیأت دولت جمعی دچار این مشکل هستند و چنانکه بخشی از افرادی که اختلال روانپزشکی دارند مربوط به تصمیم گیرندگان کشور هستند، آیا جز یأس و ناامیدی در بین جامعه و مسئولین چیز دیگری در پی دارد؟ و آیا به اصطلاح توپ زدن به نفع دشمن نیست؟ آیا دولت و حکومت را کسانی اداره می نمایند که دچار اختلالات روانی هستند؟ راهبری نظام با چه کسانی است؟ و … سوالات متعدد دیگری که در ذهن دلسوزان نظام مطرح می شود.
  • آیا بیان اینکه سیاستگذاران، دولت، مجلس، خطبا، ائمه جمعه و هر کس که در کشور تریبونی دارد، زحمات روانپزشکان را زیاد می کنند و اعصاب مردم را تحت تأثیر قرار می دهند، کار درستی است؟ آیا اقشار نامبرده که از زحمت کشان نظام و دولت اند و فلسفه وجودیشان (در پستهای مختلف) کاهش تنش و تشنج زدایی در جامعه هستند باید ظالمانه مورد هجمه قرار گیرند؟
  • آقای وزیر شما از حد اعتدال خارج شده و با یک نیت از پیش تعیین شده اقدام به افتراء به اقشار مختلف کرده و حتی پا از حد فراتر نهاده و به پایه ها و آموزه های دینی هجمه کرده و کار به جای رسیده که تمام ارکان نظام (سیاستگذاران، دولتمردان، نمایندگان محترم مجلس، مروجین دینی و خطبا و حتی ائمه جمعه منصوب مقام معظم رهبری) را زیر سوال برده و برخی را خودشیفته و برخی را دچار اختلالات روانی و برخی را مخل آسایش و آرامش مردم و موجب ایجاد اختلال روانی در جامعه معرفی نموده اید، سؤال آقای وزیر: با چه جسارت به ارکان نظام توهین می نمایید؟ آیا این حرکت برنامه ریزی شده برای خشنودی مخالفان نظام است؟ امیدوارم نمایندگان محترم مجلس، دولتمردان و اعضای هیأت دولت، ائمه جمعه، خطباء، مداحین و ذاکرین و سایر اقشار جامعه در برابر این حرکت سکوت نکرده و غیرت دینی و انقلابی خود را در اعتراض به اینگونه تفکرات به نمایش بگذارند.

                                                                                       جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

                                                                                           روابط عمومی و امور بین الملل

002

 

enteghad-telegram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا