فیلم / مستند درمان یک کودک نیوزلندی که پزشکان از درمان آن عاجز بودند با طب اسلامی ایرانی

این کلیپ مستندی است از درمان یک کودک نیوزلندی که پزشکان از درمان آن عاجز بودند با روشی ساده برگرفته از طب اسلامی ایرانی توسط استاد خیراندیش می باشد.
این کودک که از ابتدای تولد اشتهایی به غذاخوردن نداشت و غذاهایی که می خورد را بالا می آورد.

بیماری ایشان با هزینه های درمانی بسیار زیاد، توسط پزشکان متخصص درمان نشده بود.

والدین این کودک با آشنایی با یک متخصص طب سنتی که آنها را به استاد خیراندیش معرفی می نمایند، دریچه زندگی و سلامتی کودک خود را می یابند.

آنان با انجام تدابیر ساده ای برگرفته از طب اسلامی ایرانی شاهد درمان کودک خود ظرف چند روز بودند و از این موضوع بسیار خرسند و شگفت زده شدند.

 

منبع:شبکه افق

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. سلام به علت اضطراب شدید وفوبیا به مطب شما از طریق یکی از دوستان معرفی شدم و در مطب شما توسط دکتر سعادتمندی ویزیت شدم در تاریخ 19/5/95والان که دارم این مطلب رو مینویسم 27/5/95می باشد بیماری من تو این چند روز تغییری نکرده وفقط داروهارو که مصرف میکنم ارامش موقت به من میده وبعداز چند ساعت دوباره شروع میشه تا کی باید منتظربمونم تا جواب کامل بده درمان من چون اگه جواب نده مجبورم قرص های که روانپزشک داده رو مصرف کنم لطفا راهنمایی کنید

    1. باسلام و احترام
      لطفا با سامانه مشاوره پزشکی موسسه به شماره ۹۰۹۹۰۷۱۲۹۳ ویژه تماس از شهرستان و شماره ۹۰۹۲۳۰۵۷۸۰ ویژه تماس از تهران، تماس بگیرید تا راهنمایتان نمایند. (پاسخگویی تا ساعت ۱۹ می باشد و با تلفن ثابت انجام پذیرد)
      گروه مدیریت سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا