توصیه به انجام جنایـت به اسم دلسوزی برای زوجیـن جوان

08مهری آجی کار:
?توصیه به انجام جنایـت به اسم دلسوزی برای زوجیـن جوان

♦️امروز یکی از طلبه های شیرازی خاطره ناراحت کننده ای نقل کرد. 3 ماهه که صاحب یک دوقلوی دوس داشتنی شده. میگفت: وقتی در سونوگرافیِ دوماهگی معلوم شد که فرزندمان دوقلو است کُلّ فامیل بسیج شدند که باید سقطش کنید!

پرسیدم: چرا؟ مگه بچه ها مشکلی داشتند؟

گفت: نه، می گفتند: نگهداری و بزرگ کردنشون سخت و پر دردسره!!! فقط مادرم مخالف سقط بود. حتی مادرزنم پاشو توی یک کفش کرده بود که باید سقطش کنید!

?خلاصه من و خانمم از شهرمون که اطراف شیرازه اومدیم شیراز و به مدت یک ماه در یک مسافرخانه مربوط به مرکز خدمات حوزه ساکن شدیم و در طول این یک ماه گوشی هامون رو خاموش کردیم بعد از یک ماه رفتیم سونو سلامت دادیم که بابتش هم 3 ملیون هزینه گرفتند‌! پزشک که نتیجه سونو را دید گفت یکی از دوقلوها قطعا ناقص است ولی چون نمی دونیم‌ کدومشونه باید هر دوشون را سقط کنی!

گفتم شما 3 ملیون گرفتید که بفهمید کدومشون ناقصه!

گفت: همینه که هست!

?خلاصه برگه مجوّز سقط را داد دستمون که بریم برای اسقاط از پله های بیمارستان‌ که پایین اومدیم، برگه را جلوی چشم خانمم آتیش زدم و گفتم‌ من بچه هامو سقط نمی کنم. پنج‌ ماهشون که شد، اومدیم قم بیمارستان بقیة الله و دوباره سونوگرافی دادیم. پزشک با دیدن برگه سونوگرافی گفت: هیچ باکیشون نیست!

گفتم: شیراز گفتند: یکی شون ناقصه!

گفت: برگه سونوی شیراز را بیار ببینم. وقتی دید، گفت: فلان جای جنین وقتی در فلان وضعیت قرار می گیره، سونوگرافی اونو فلج نشون می ده، در حالی که فقط بدنش کمی کج شده و سالمه!

?خلاصه، فرزندانشون سه ماه پیش دنیا اومدند: حسین و زهرا.. تعجب از اقوام این طلبه هست که تا فهمیده بودند بچه شون دوقلوست، به قول دوستمون بسیج شده بودند که باید سقطشون کنید! قبلاً در یک کلیپ حدود ده بهانه برای اِسقاط جنین شمرده بودم ولی این یکی برایم تازگی داشت: “بزرگ کردنشون دردسر داره!!” همین؟!؟ یعنی در قیامت وقتی این دو طفل معصوم بپرسند: چرا ما رو از بین بردید؟ بشنوند که: نگه داریِ شما دردسر داشت!!! وانگهی پزشک به چه حقی به بهانه ناقص بودنِ یک فرزند که احتمال خطا در تشخیص هم در آن می رود، مجوّز قانونیِ اسقاط هر دو را صادر می کند؟!؟

♦️به کجا چنین شتابان؟! مردم و دست اندرکاران امر سلامت مردم!!!

منبع:برگرفته از سایت جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

ش


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا