کاسبان واقعی کرونا چه کسانی هستند؟

آدرس غلط روزنامه همشهری

? به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، مصطفی هدایی در یادداشتی نوشت: روزنامه همشهری در گزارشی با تیتر ” کاسبی میلیاردی از واکسن ستیزی”، مورخ ۴ دی ماه ۱۴۰۰، به صورت تعمدی یا ناخواسته، کلیه فعالان طب سنتی و گیاهان دوایی را متهم به کاسبی از کرونا کرده است!

◾️ دراین گزارش بافردی که خود را کارشناس بهداشت عمومی معرفی کرده نیز مصاحبه کرده است.

◾️ وی نیزتنها براساس شایعات، بررسی ها و آمارهایی که به هیچ وجه منبع آن مشخص نیست، دوقطبی طب سنتی – نوین را ضریب داده و از گردش مالی هنگفت فروش گیاهان دارویی در پی ایجاد موج ضدواکسن سخن گفته است.

◾️ تمام حرف این گزارش انحرافی این است که جریانی تحت عنوان مخالفان واکسن کرونا در همدستی با تولیدکنندگان وفروشندگان گیاهان دوایی وهمچنین فعالان طب سنتی، بستری را فراهم کردند که مردم ازترس تزریق واکسن، به نسخه های این افراد رجوع کنند و ماحصل آن نیز سودهای میلیاردی بوده است.

◾️ دراینجا هم مساله و هم پاسخ به آن با انحراف و سیاه نمایی همراه است. سوال اصلی این است که کاسبان اصلی کروناچه کسانی هستند؟ مافیای دارو چه نقشی در این بین دارد؟

◾️ بخشی ازپزشکان فرصت طلب و بیمارستان های خصوصی چه بلایی سرمردم در ایام اوج کرونا آوردند؟چه کسانی به کرونا هراسی دامن زدند و این فاجعه مرگ های ناشی از سکته قلبی که حاصل استرس و ترس بود را رقم زدند؟

◾️ چه افرادی درجایگاه معاون وزارت بهداشت دهها شرکت تولید دارو داشت یا در هیات مدیره آن عضو بود و ایران را به موش آزمایشگاهی سازمان بهداشت جهانی برای تست داوهایی کرونایی تبدیل کرد؟

◾️ چه کسی و کجا مانع از استفاده از ظرفیت طب سنتی برای درمان کرونا شد؟ چرا چین توانست ۹۰ درصدبیماران کرونایی را با طب مکمل درمان کند ولی درایران هر روز باید شاهد تخریب و حمله به طب سنتی باشیم؟

◾️ مخالفان واکسن چه جایگاه یا نهاد و مسئولیتی دراختیار دارند تا قادر باشند در امر درمان ایجاد اخلال کنند؟

◾️ سئوال مهمتر، بسیاری از اطبا و حکمای طب ایرانی – اسلامی نه تنها با جریان های مخالف واکسن و تجمعات آنها همراهی نکردند،بلکه از واکسن داخلی حمایت کردند، ولی کجا و توسط چه رسانه ای از اینها دعوت شد تا حرفشان را بزنند؟

◾️ چرا مانع از حضور حکما در صدا و سیما می شوند؟ چرا اطبای بزرگ ایران باید موردهجمه و تخریب واقع شوند، کسانی که تعدادی از آنها برای کمک به افراد درگیر با بیماری کرونا به صورت رایگان دوا دراختیارشان گذاشتند و آنها را درمان کردند؟

◾️ آیا می دانید یکی از حکمای طب سنتی تا به امروز نزدیک به ۳میلیارد تومان دوای رایگان در اختیار بیماران کرونایی قرار داده است؟ آیا می دانید بسیاری ازبزرگان و شخصیت های مهم سیاسی درگیر با کرونا از طریق طب سنتی درمان شده اند؟

◾️ یک سوال مهم دیگر، چرا ارگان های رسمی هرگز تن به آزمایش روش های درمانی طب ایرانی – اسلامی برای درمان کرونا ندادند؟

◾️ چراعلیرغم درخواست های مکررفعالین این حوزه، وزارت بهداشت یا سازمان غذا و دارو، برای اثبات حقانیت یا رد اثرگذاری درمان های طب سنتی، پاسخی به اطبا ندادند؟

◾️ به خوبی می دانیم صدها میلیون دلار برای خرید داروی بی اثری مانند رمیدیسور از منابع ارزی ایران تلف شد ولی هیچ کس به خاطر اتلاف منابع حیاتی ارزی ازسوی رسانه ها یا نهادهای رسمی مواخذه نشد.

◾️ برای بستری بیماران کرونایی هزینه ۵۰ و ۱۰۰ میلیونی از خانواده های بینوا از سوی بیمارستان های خصوصی گرفته شد،چرا جلوی این اقدامات گرفته نشد؟

◾️ درحال حاضر نیز که مشخص شده واکسن نتوانست جوامع بشری را ایمن سازد و با سویه های جدید کرونا، با قرنطینه وتعطیلی دوباره روبه رو شدیم. این درحالیست که اطبا و حکمای نامی ایران ازهمان ابتدا عنوان کردند، تنها راه مقابله با کرونا، درمان است.

◾️ درمانی که می تواند به راحتی از طریق روش های طب ایرانی و طب مکمل صورت پذیرد ولی هیچ کس و هیچ نهادی برای آزمایش هم شده، سیاست درمان را درپیش نگرفته است و تنها گوش به فرمان سازمان بهداشت جهانی هستند تا داروهای شرکت های غول آسای داروسازی غربی را تایید کنند تا باواردات آن، ازدرمان سخن بگویند!

◾️ حکما سخنی درباب مخالفت با واکسن نمی زنند ولی می گویند در کنار آن روش های قطعی برای درمان کرونا وجود دارد،چرا از این روش ها استفاده نمی کنید؟

◾️ حال فکر کنیم، پاسخ به این سوال مشخص می شود، کاسبان واقعی کرونا چه کسانی هستند؟

منبع: برگرفته از سایت جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران 

ع


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا