اطلاعیه ی مصاف پیرو اعلام ورود کورونا ویروس به ایران

اطلاعیه ی واحد سلامت جنبش مصاف پیرو اعلام ورود کورونا ویروس به ایران

– اولا میزان کشندگی ویروس کورونا به مراتب از ویروس آنفلوانزا کمتر بوده، ثانیا برای پیش گیری از ابتلا به ویروس کورونا رعایت نکات مربوط به بهداشت فردی، شامل عدم تماس با یک دیگر و هم چنین شست و شوی مکرر دست ها با آب و صابون تنها راه موجود محسوب می شود و از این بابت جای هیچ نگرانی ای نیست، لذا هر یک از عزیزان هم وطن با رعایت بهداشت فردی، تقریبا به طور کامل خود را در برابر ویروس کورونا مصون می کنند؛ پس نگران نباشید!

– از زمان شروع پاندمی کورونا تا همین روزهای اخیر، گزارش های مردمی متعددی – از برخی دانشجویان پزشکی و … – به دست ما می رسیده که در آن ها موارد ابتلا به ویروس کورونا در ایران وجود داشته است.

* جدای از این که چقدر این گزارش ها صحت داشته اند – که در حال حاضر به دلایلی قصد مطرح کردن آن را نداریم – ذکر یک نکته ی بسیار مهم ضروری است:

* چه این دو بیمار قمی با ویروس کورونا فوت کرده باشند، چه علت فوتشان چیز دیگری باشد، باید مراقب باشیم عده ای با #عملیات_روانی و سوء استفاده از این حادثه ی تلخ، اذهان مردم را که در این روزهای حساس کاملا درگیر #انتخابات بسیار مهم پیش رو است، به این سمت منحرف نکنند.

* شاید عده ای می خواستند خبر ابتلا به کورونا دو روز مانده به انتخابات رسانه ای شود تا بلکه اندکی هم که شده، از شور انتخاباتی مردم بکاهند!
حواسمان باشد فریب نخوریم.

#کورونا
#انتخابات

منبع: واحد سلامت مصاف

کدمطلب: M98120101_


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا