خبرگزاری ایسنا: همایش بین‌المللی طب ایرانی اسلامی برگزار شد

? همایش بین‌المللی طب ایرانی اسلامی برگزار شد

? اولین همایش بین‌المللی طب اسلامی ایرانی توسط مجمع جهانی طب ابوعلی سینا با هدف هم‌اندیشی و هم‌افزایی و با حضور جمعی از استادان، پژوهشگران، حکیمان، طبیبان، علمای بیش از ۳۰ کشور و علاقه‌مندان طب اسلامی ایرانی، در تهران برگزار شد.

? به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده، در این همایش که دوم و سوم شهریورماه در دانشگاه تهران برگزار شد، حکیم طبیب دکتر حسین روازاده به‌عنوان طلایه‌دار و پدر طب اسلامی ایرانی انتخاب و از فعالیت‌های حکیم استاد حسین خیراندیش در حوزه طب اسلامی ایرانی تقدیر شد.

? دکتر مهدی عباس طاهر، دکتر حسین روازاده، دکتر حسین خیراندیش، دکتر اسدالله بادامچیان (دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی)، دکتر حمید سلطانی و حجت‌الاسلام حکیم قاسمی از سخنرانان این همایش بودند که حجت‌الاسلام عبدالله‌پور به نمایندگی از آیت‌الله العظمی جوادی آملی در آن حضور داشت.

? محورهای این همایش عبارت بودند از: طب ایرانی اسلامی و اصلاح سبک زندگی، ارائه تجربیات درمانی در بیماری‌های «استخوان و مفاصل ــ گوارش ــ زنان ــ مغز و اعصاب و…»، اخلاق و فلسفه طب ایرانی اسلامی، تاریخ طب ایرانی اسلامی، طب ایرانی اسلامی فرصت‌ها و چالش‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، جایگاه طب ایرانی اسلامی در حوزه سلامت کشور، و آموزش و پژوهش و راهبردهای توسعه طب ایرانی اسلامی

? منبع: خبرگزاری ایسنا

? bit.ly/2KVZrGn

 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا