پروتکل ها مشکوک است

توطئه‌ای به نام کرونا

توطئه‌ای به نام کرونا

با افزایش روند واکسیناسیون در کشور، دلواپسان سلامت جامعه در امکان وجود دسیسه اخطار دادند

حجت‌الاسلام پناهیان در برنامه تلویزیونی زنده در شبکه افق درباره پیامدهای عدم شناخت این ویروس و عواقبی که از ناشناس بودن واکسن‌ها وجود دارند خبر داد و با اشاره به ‌این‌که تا به امروز هر پیام و پروتکلی که از سوی پزشکان به مردم گفته شده است از روی احتمال است، گفت:

تمامی حرف‌هایی که توسط پزشکان محترم راجع به کرونا گفته می‌شود تقریبا احتمالی است، چرا‌که نه‌تنها خود این ویروس ناشناخته است، بلکه آثار و عوارضی هم که از خود برجای می‌گذارد هم کاملا ناشناخته است.

حال با این وضع ناشناس بودن این ویروس، پروتکل‌هایی که از سوی پزشکان بر رعایت آن‌ها تاکید می‌شود نیز خود امری حتمی و از روی دلایل قطعی علمی و اثبات‌شده نیست و صرفا حاصل تجربیاتی است که تا به امروز انجام شده‌اند

و تماما از روی احتمالات است و این رعایت‌ها بر اساس آخرین یافته‌هایی است که صرفا از روی تجربه این اطبا‌ست کما این‌که  در بعضی از همین اصولی که گفته می‌شود نیز به طور جدی مناقشه می‌کنند و مورد تایید همه جامعه پزشکی و بهداشتی نیست.

از سوی دیگر با تمامی این مناقشات و اختلاف‌نظرها در ماهیت این ویروس و رفتار ناشناخته‌ای که از خود برجای می‌گذارد، چالشی بزرگتر به نام واکسن برای این ویروس ناشناخته پیش‌روی بشریت است.

درحالی‌که این ویروس خود عاملی ناشناخته است و هنوز تمامی زوایای رفتاری آن کشف و ثبت نشده است جامعه پزشکی با شتابی قابل‌تامل بر آن شد که واکسنی برای این ویروس منحوس بسازد کما این‌که این کار را نیز به انجام رساند، نه یکی و نه دوتا بلکه چندین کشور دنیا ساخت واکسن را آغاز نمودند،

ولی چه واکسنی‌؟

واکسنی‌هایی که با دستکاری ژنتیکی در سلول بدن، سیستم دفاعی بدن را وادار به ساخت پادتن در بدن می‌کنند.

در همین راستا پناهیان در ادامه سخنان خود در برنامه زنده تلویزیونی‌، گفت: به طور کلی واکسن‌ها هم مانند خود این ویروس ناشناخته هستند‌، خصوصا واکسن‌های ژنتیکی که امروزه به مردم تزریق می‌شود،

هنوز به طور قطعی مورد تایید جامعه علمی جهان و ایران قرار نگرفته‌اند و هنوز در بین متخصصان اختلاف‌نظر است که این واکسن‌ها زدن‌شان به صلاح انسان است یا خیر و از سوی دیگر در گوشه و کنار دیده و شنیده می‌شود که بیماری کرونا و تزریق واکسن برای جلوگیری از ابتلا به آن فقط یک توطئه علیه بشریت و جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در ۱۴‌شهریور ماه نیز در ششمین گردهمایی فعالان مردمی اربعین که با استفاده از بستر فضای مجازی برگزار شد، با اشاره به این‌که دشمنان مؤمنین به اهل‌بیت‌‌(ع) مایل به برگزاری با‌شکوه اربعین نیستند، درباره کرونا و اربعین اظهار داشت:

این‌که افرادی که مخالف اربعین با‌شکوه هستند دستی در ماجرای کرونا دارند یا خیر را نمی‌دانم، اما موضوع مشخص این است که مخالفان اربعین با‌شکوه، بی‌تفاوت نبوده و هر کاری را برای رسیدن به هدف انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: ما به جهان پیرامون خود با سوءظن نگاه می‌کنیم و برخی این موضوع را توهم توطئه می‌دانند، اما این افراد بارها شرمنده شده‌اند.

وی با تاکید بر این‌که دشمنان نسبت به اربعین حساس هستند، گفت: افراد بسیاری ایادی و بلندگوهای دشمن در داخل هستند و برخی هم هستند که بر اساس نظر کارشناسی خود می‌گویند باید اربعین محدود شود.

رسیدن به یک نظر جامع نیازمند این است که حرکت‌های پژوهشی در حوزه اربعین انجام شود تا مشخص شود اربعین موجب افزایش بیماری می‌شود یا خیر که در این راستا می‌توان مطالعات موجود از سال قبل و عاشورا را مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: اشکالی ندارد که به دلیل اربعین در حوزه کرونا کار کارشناسی بیشتر انجام شود، برخی اوقات کار را به پزشکان می‌سپاریم، اما با اختلاف‌نظر در میان پزشکان روبه‌رو می‌شویم همانند موضوع طب سنتی که امروز هم مخالفان و موافقان مختلفی دارد.

پناهیان از تاکید ویژه برخی از پزشکان مجرب بر لزوم استفاده بیشتر از طب ایرانی-اسلامی در موضوع کرونا یاد کرد و افزود: مطالبه‌گری ما در حوزه اربعین باید با مشورت و شنیدن صداهای متفاوت باشد تا متخصصان امر در حوزه کرونا نظر دهند و در نهایت به یک مجموع مطلوب برسیم.

وی با اشاره به احساسات و هیجانات دینی در بهبود بیمار و تقویت جسم گفت: تجمعات دینی از ترس کرونا به شدت تضعیف شده‌اند و کسی به تبعات این موضوع هیچ نگاهی نمی‌کند؛

آیت‌الله حکیم که با سکته قلبی جان خود را از دست دادند واکسن فایزر زدند و برخی هستند که می‌گویند این ایست قلبی از عوارض واکسن فایزر است.

عطف به شماره ۳۳ روزنامه راه مردم (سری جدید) در تاریخ ۲۰ شهریور ماه طی گزارشی که از گفت‌وگوی اینترنتی دکتر سجادی، استاد دانشگاه دکتر عین‌اللهی، وزیر کنونی بهداشت در یک برنامه تلویزیون اینترنتی با اجرای پروین زمانی حقایق عجیبی از واکسن اعلام شد.

در این برنامه تلویزیونی به صراحت گفته شد که واکسن کرونا زیان بسیار زیادی دارد و واکسن‌زده‌ها استعداد زیادی برای بیمار کردن دیگران دارند. یعنی اگر حتی واکسن کرونا برای فرد مریضی ایجاد کند باعث نمی‌شود که دیگران از آن مصون باشند و به راحتی سایرین را بیمار می‌کند.

به گفته دکتر سجادی، احتمال این‌که ۲۰‌درصد کسانی که واکسن‌ها را تزریق می‌کنند دچار بیماری خود‌ایمنی در سه‌سال آینده شوند دور از ذهن نیست.

این دکتر چشم‌پزشک در توضیح روند عملکرد واکسن در بدن گفت: با تزریق مسنجر آر‌ان‌ای در بدن انسان‌ها این مواد به درون سلول‌های تمامی اعضای حیاتی بدن از جمله مغز و ورید‌های مغزی و عروق قلبی و تخمدان‌ها و سلول‌های اسپرم سرایت می‌کنند و با نفوذ در دی‌ان‌ای  سلول‌های این اعضای مهم و حیاتی این سلول‌ها را برای گلبول‌های سفید به عنوان یک موجود ناشناخته معرفی کرده

و نتیجه آن مقابله سلول‌های سفید با این سلول‌های مفید بدن و در آخر از بین بردن آن‌هاست، که این بیماری را بیماری خود‌ایمنی می‌نامیم، چراکه بدن با سلول‌های مفید خود به مبارزه برمی‌خیزد.

با این ابهامات گفته شده از سوی دلواپسان جامعه چه متخصص و چه غیر‌متخصص باید از مسئولین درخواست کرد که نسبت به سیاست‌های درمانی خود تجدید‌نظر جدی انجام دهند و شتابزده و احساسی با این موضوع برخورد نکنند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا