غلظـت خــون

در ســالهای اخیر یکی از شـایع ترین علل مراجعات به اطباء طب سنتی غلظت خونه که متاسفانه در گروه های مختلف سنی بوفور دیده میشه.

چه بسیارند افرادیکه حتی از وجود این مشکل پرخطر در بدنشون بی اطلاعند.

 همونطور که اکثرا در جریان هستید غلظت خون از سکته های ناگهانی تا اختلال در خونرسانی کامل به تمام اعضا و بافتهای بدن را باعث میشه که خودش شروع مشکلات فراوانی را درپی دارد.

از جمله ریزش مو، پیری زودرس، اختلال یادگیری و ضعف حافظه، ازدست رفتن شادابی پوست، خستگی مزمن و…

عارضـه غلظت خون علل مختلف و فراوانی داره که از عوامل اصلی آن میشه به نان های بدون سبوس، مصرف مایعات همراه یا بعد غذا، خوابیدن بلافاصله بعداز غذا، خوردن مرغ، فست فود، ماکارونی، سـیب زمینی، قارچ، ذرت، پنیر، ماست، دوغ، گوشت گوساله، روغن ها و محصولات کارخانه ای، چای وقهوه، قندوشکر صنعتی، خواب صــبح و روز، تحرک بدنی پایین و… اشاره کرد.

برای رفع این مشـکل ضمن اصلاح موارد فوق و انجام ورزش روزانه،در سرد مزاجان روزانه از دمنوش آویشــن و در گرم مزاجان از مخلوط “آویشن + عـناب” استفاده کنند.

درمان غلظت خون

جوشانده يک قاشق مرباخوری رازيانه،انيسون،پونه،تخم کرفس در يک ليوان ابجوش به مدت 5 دقيقه که با عسل ميل شود.

جوشانده عناب ،دمکرده زرشک و آب انار که موجب صاف شدن خون ميشوند.

انجام حجامت و فصد نيز مفيد ميباشد.

درد گردن ،خواب رفتن دست و پا و انگشتان و پشت و شانه ها از علائم غلظت خون ميباشد که ماليدن روغن بادام تلخ به گردن و دست و پاها مفيداست.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا